خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

مسعود نصیری: انتظار همکاری از هیئت کشتی مازندران داریم؛ در صورت نیاز کشتی گیر خارجی جذب می کنیم

مسعود نصیری-سرپرست تیم کشتی استقلال
نویسنده:

مجتبی شورمیج

تاریخ :

7 آذر 1399


ساعت :

۲۳:۴۹

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مسعود نصیری درباره آخرین وضعیت تیم کشتی آزاد استقلال و حواشی به وجود آمده پیرامون این تیم به گفتگو با خبرنگار خانه کشتی پرداخت.


خانه کشتی– مسعود نصیری سرپرست تیم کشتی آزاد استقلال در خصوص نامه باشگاه استقلال به فدراسیون کشتی مبنی بر عدم صدور رضایت نامه محمد رمضانپور، گفت:

ما احترام زیادی برای مسئولین محترم هیئت کشتی مازندران قائل هستیم و انتظار همراهی و همکاری را از آن ها داریم. از این رو روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۹/۰۶ نامه ای را در این خصوص به هیئت کشتی مازندران ارسال کردیم. قرار است ظرف یکی دو روز آتی پس از بررسی و انجام سیکل اداری پاسخ نامه فوق را دریافت کنیم. انتظار می رود مسئولین هیئت کشتی مازندران رضایتنامه کشتی گیرمان را صادر نمایند تا به اردوی تیم ملحق و این اتفاقات و حواشی بوجود آمده خاتمه یابد.

استقلال با قدرت به کارش ادامه خواهد داد

وی افزود:

صحبت هایی در برخی از رسانه ها و فضای مجازی در خصوص اینکه باشگاه استقلال اعلام نموده به غیر از فوتبال در هیچ یک از رشته ها تیمداری و سرمایه گذاری نخواهد کرد شنیده شد. باید اعلام کنم قراردادی که تیم کشتی استقلال با کشتی گیران و کادر فنی این تیم بست از لحاظ مالی با باشگاه استقلال جدا بوده و هیچ گونه هزینه مالی متوجه باشگاه استقلال نخواهد بود. بلکه از طریق اسپانسر خصوصی این هزینه ها پرداخت شد و بعید است باشگاه بزرگ و موفق استقلال که دغدغه و تمرکزی جز قهرمانی و موفقیت ندارد، در این موضوع دخیل باشد. تاکنون از طرف باشگاه استقلال تماسی با بنده در خصوص اینکه تیم کشتی استقلال منحل شود یا انصراف دهد گرفته نشده است. قطعا این تیم تا پایان لیگ امسال حضور خواهد داشت و تا زمانی که بنده سرپرست این تیم هستم، با قدرت و برای کسب عنوان قهرمانی به کار خود ادامه خواهیم داد.

نصیری ادامه داد:

باید به فدراسیون دکتر دبیر و سازمان لیگ و تیم پر تلاششان خسته نباشید و خداقوت ویژه ای عرض کنیم. آن ها در این شرایط بسیار سخت کرونایی و با محدودیت های بسیار جدی که وجود داشت، توانسته اند مسابقات لیگ را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنند. انشالله این روند تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد.

قهرمان کشتی ساحلی جهان درباره سطح برگزاری مسابقات لیگ و نقاط ضعف و قوت آن، گفت:

نقاط ضعف و قوت همیشه و در همه عرصه ها وجود داشته و خواهد داشت. لیگ امسال هم از این قضیه مستثنی نیست. ضعف هایی در حوزه ثبت نام تیم ها وجود داشت و سازمان لیگ می توانست در بحث جریمه و اخذ پیش پرداخت تیم هایی که اعلام حضور کردند ولی پس از قرعه کشی انصراف دادند، سخت گیری و جدیت بیشتری داشته باشد. زیرا تیم هایی که هدفشان تیمداری در لیگ بود، پس از قرعه کشی دچار مشکلات زیادی در برنامه ریزی شدند. در هر صورت به تصمیمات سازمان لیگ احترام گذاشته و امیدواریم این سازمان در سال های آینده قبل از شروع لیگ با دعوت و همفکری و استفاده از تجربیات کارشناسان، بزرگان و پیشکسوتان این عرصه راهکاری برای برگزاری هر چه بهتر و پویاتر لیگ برتر کشتی داشته باشد.

در صورت نیاز، کشتی گیر خارجی جذب می کنیم

سرپرست تیم کشتی استقلال درباره استفاده توام از مربیان جوان و مربیان کهنه کار در کادرفنی این تیم، توضیح داد:

به طبع استفاده همزمان از سرمربی جوان و با تجربه بالا در عرصه قهرمانی و همچنین استفاده از مربی با تجربه ای مثل حاج محمود اسماعیل پور می تواند موفقیت های زیادی را برای تیم به همراه داشه باشد. آقای رضا یزدانی هم با توجه به تجربه بالایی که در عرصه قهرمانی و همچنین تجربه ای که در برخی از تیم ها به عنوان مشاور و مربی داشته، می تواند در کنار حاج محمود اسماعیل پور مربی کهنه کار خود به عنوان سرمربی هدایت این تیم را داشته باشد و در کنار هم بتوانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند. از این رو با توجه به مشکلاتی که در جذب کشتی گیران و موارد دیگر داشتیم، شاهد بودیم که سرمربی تیممان با تواضع و فروتنی که مقابل مربیان با تجربه همچون اسماعیل پور داشت، توانست خودش را با تجربیات و نظرات این عزیزان وفق دهد و به شکلی ایده آل از تجربیاتشان برای پیشبرد اهداف تیم استفاده نماید. این روال نتیجه خوبی را برای او و تیم استقلال به همراه خواهد داشت و در دور رفت مسابقات نیز شاهد این ماجرا بودیم. امیدواریم با همفکری و تبادل نظر کادر فنی بتوانیم این تیم را به هدف و جایگاه اصلی خود برسانیم.

نصیری در خصوص احتمال بهره گیری این تیم از کشتی گیران خارجی در دور برگشت لیگ، اظهار داشت:

در صورت نیاز و با صلاحدید کادر فنی و مربیان تیم قطعا از کشتی گیران نامدار خارجی استفاده خواهیم کرد.

تمام تلاشم را برای ادامه تیمداری در لیگ خواهم کرد

وی درباره تیمداری اش در لیگ برتر برای سال های بعد، خاطرنشان کرد:

بنده به عنوان یک کشتی گیر و کسی که سال ها کشتی گرفته ام و به دلیل آسیب دیدگی زود از این رشته کنار رفتم و وارد عرصه اقتصادی شدم، دوست دارم همیشه در کنار کشتی باشم و قلبا از این کار لذت می برم. امیدوارم شرایط به سمت و سویی باشد که بتوانم این تیم را حفظ کنم و برای حمایت مالی از کشتی گیرانی که سال ها سختی می کشند و امیدشان این است که اسپانسری به کشتی وارد شود، تیم داری کنم نه برای منفعت شخصی، چه بسا نمی شود آینده را پیش بینی کرد. ولی در هر حال تمام تلاشم را برای ادامه تیمداری در لیگ خواهم کرد. اما  از سوی برخی از هم استانی هایم می شنوم که چرا در مازندران تیمداری نکردند. دراین باره باید عرض کنم خودم و بدنه اصلی تیم همه مازندرانی هستیم، اما امسال به بنده پیشنهاد شد که با نام بزرگ باشگاه استقلال در لیگ شرکت کنیم و ما هم با درصد بالایی از کشتی گیران مازنی در این رقابت ها حاضر شدیم. اگر شرایط همراهی کند شاید در سال آینده در مازندران تیمداری کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *