خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

رضوان آرنات : هدفم کسب مدال در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس است

نویسنده:

یدالله محمدی

تاریخ :

21 مهر 1403


ساعت :

۲۰:۰۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اختصاصی خانه کشتی| رضوان آرنات کشتی‌گیر اهل رومانی متولد ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۶ در رومانی که در کارنامه ورزشی خود دارای ۲ مدال برنز قهرمانی اروپا است.

این ورزشکار زاده کنستانتسا رویاهای بزرگی برای خود در سال ۲۰۲۵ و همچنین المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس ترسیم کرده که به همین منظور برای دقایقی با او به گفت‌وگو پرداختیم.

شرایط فعلی شما اکنون به چه صورت است؟

در خانه مشغول انجام تمرینات بدنی هستم و بیشتر روی حرکات قدرتی و استقامتی تاکید دارم تا بتوانم به شرایط بهتری از لحاظ آمادگی که مدنظر خودم و مربیانم است دست پیدا کنم.

هدفگذاری‌تان در سال ۲۰۲۵ دستیابی به چه عناوینی است؟

هدفگذاری من برای سال ۲۰۲۵ کسب مدال در مسابقات جهانی است و برای تحقق این هدف سخت می‌کوشم تا بتوانم به چیزی که برایش سخت تلاش کرده‌ام را به دست بیاورم.

شما در سال ۲۰۲۴ در بخارست صاحب مدال طلا شدی از آن مسابقات بگویید؟

به عنوان هدفگذاری باید بگویم سال ۲۰۲۴ با مدال‌های قهرمانی اروپا و حضور در بازی‌های المپیک برایم توامان شد، توانستم تا حد زیادی از آن هدف‌هایی را که برای خودم ترسیم کرده بودم محقق کنم. در بخارست موفق به کسب برنز شدم، واقعأ رقابت با حریفان بسیار قوی بود، اما باز احساس خوبی داشتم و توانستم با ۳ بُرد و یک شکست به مدال برنز دست پیدا کنم. حضور در بخارست برایم رقابت موفقی بود و امیدوارم سال به سال اجرای خودم را تکرار کنم و حتی بهتر و بهتر از قبل هم رو به جلو پیش بروم.

شما از رقابتی که با مهدی محسن‌نژاد داشتید، برایمان بگویید که او را از نظر فنی چطور دیدید؟

باید گفت محسن‌نژاد جنگنده خوبی است، من تا به حال ۲ بار با او مبارزه کردم و هر بار موفق به شکست این کشتی‌گیر ایرانی شده‌ام.

شما برای نخستین بار در پاریس حضور داشتید، با وجودی که به مدال نرسیدی اما عملکرد خودت را چطور دیدی؟

در پاریس احساس بسیار خوبی داشتم، با یک حریف قوی از ترک روبرو شدم و توانستم او را شکست دهم اما در مقابل شارشنبکوف قرقیز که بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از من بود، شکست خوردم. باز از اولین حضورم در این رویداد بزرگ سپاسگزارم، اما می‌دانم که برای حضور در دوره بعدی باید دوبرابر اکنون تلاش کنم تا بتوانم در دوره بعدی بازی‌ها، لس آنجلس ۲۰۲۸، به مدال برسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *