خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ادامه حضور پلنگ جویبار در لیگ برتر کشتی؛ حضور دوباره با مدافع عنوان قهرمانی

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

3 تیر 1403


ساعت :

۱۴:۱۵

منبع:

میزان

خانه کشتی– مسعود نصیری با بیان اینکه به جرأت تیم بانک شهر تنها تیمی بوده که در چند سال گذشته به تمام تعهداتش عمل کرده، اظهار داشت:

سال گذشته در رقابتی سخت هم در لیگ برتر و هم جام باشگاه‌های جهان مقتدرانه قهرمان شدیم که این مهم با برنامه ریزی مدون، همدلی، کار تیمی، حمایت اسپانسر تیم محقق شد.

وی تصریح کرد:

از همان روزی که با هدف کمک به کشتی تصمیم گرفتیم در لیگ تیم‌داری کنیم یک سری موضوعات از جمله رفتار متعهدانه به همه اعضای تیم و به ویژه کشتی گیران را سرلوحه کار قرار دادیم و با افتخار باید عرض کنم بر اساس قراردادی که داشتیم پس از پایان لیگ با تمام نفرات تسویه کامل صورت گرفت.

نصیری با اشاره به حضور در رقابت‌های لیگ برتر امسال، خاطرنشان کرد:

در جلسات کادر فنی، رضا یزدانی قهرمان کشتی جهان همیشه تاکید ویژه‌ای به این موضوع دارد که علاوه بر مسائل مالی باید به رشد و ارتقای سطح فنی کشتی گیران نیز کمک شود که خوشبختانه در طول این سال‌ها نفراتی را همراه تیم داشتیم که از دِل رقابت‌های لیگ توانستند توانمندی‌های خودشان را ثابت کنند و امسال نیز قصد داریم بار دیگر پُر قدرت برای قهرمانی در لیگ برتر حاضر شویم.

گفتنی است تیم کشتی آزاد بانک شهر در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

طبق برنامه قرار است مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال ۱۴۰۳ دهه اول مردادماه قرعه کشی و رقابت‌های آن نیمه اول شهریورماه آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *