خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

از انتخابی سعدالله اف و سیداکوف تا حضور قهرمان ها؛ کدام ستاره ها در لیگ پادوبنی کشتی می گیرند؟

عبدالرشید سعدالله یف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

31 تیر 1402


ساعت :

۱۹:۴۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

در فاصله یک هفته تا مرحله جدید لیگ پادوبنی، اسامی بسیاری از قهرمانان نامدار برای حضور در این مسابقه مشخص شده است.


اختصاصی خانه کشتی– دور جدید رقابت های لیگ پادوبنی روسیه هفته آینده برگزار خواهد شد که ستاره های مختلفی در این مسابقات به روی تشک می روند.

با این وجود به نظر می رسد نکته اصلی این مسابقات حضور عبدالرشید سعدالله یف و زائوربک سیداکوف باشد؛ ماه گذشته رقابت های قهرمانی کشور روسیه به عنوان انتخابی این کشور برگزار شد که این دو قهرمان سرشناس در این مسابقات غایب بودند و حالا قرار است در این لیگ به عنوان انتخابی به روی تشک بروند.

به این ترتیب در وزن ۷۴ کیلوگرم زائور بک سیداکوف به مصاف چرمن والیف خواهد رفت و در ۹۷ کیلوگرم، سعدالله یف با علیخان جبرئیلوف مصاف می کند.

در دیگر مسابقات جذاب این مرحله از لیگ پادوبنی، زائور اوگوئوف به مصاف هاروتیونیان از ارمنستان می رود، عباس گادژی ماگمدوف با اورمان اوغلو از ترکیه مصاف می کند، احمد عثمانوف با احمد ماگمدوف سرشاخ خواهد شد، در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ماگومد کوربانوف و ماگومد گادژی نوروف از مقدونیه مبارزه می کنند، و در کشتی فرنگی هم سرگیسیان به مصاف میخاییل کاجا خواهد رفت و سرگی استپانوف با آیک مناتساکیان بغار نبرد خواهد کرد.

گفتنی است در مرحله قبلی این لیگ، اکبر فضلی تنها نماینده ایران بود و باید دید در روزهای باقی مانده کشتی گیری از ایران عازم لیگ پادوبنی خواند شد یا نه.

برچسب‌ها:
یک دیدگاه برای “از انتخابی سعدالله اف و سیداکوف تا حضور قهرمان ها؛ کدام ستاره ها در لیگ پادوبنی کشتی می گیرند؟
  1. حسین باندری کشتیگیر هفتگل ۱۵ ساله که در مسابقات استانی هندیجان در رده نونهالان برگزار شد توانست در وزن ۵۲ کیلوگرم کشتیگیران را یکی پس از دیگری شکست دهد و صاحب مدال طلا شود گفته است که ایشالا در مسابقات کشتی نوجوانان هم همین روند را ادامه دهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *