خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

اولین واکنش سعدالله اف به مصدومیت و عملکرد ضعیف در مسابقات جهانی (عکس)

عبدالرشید سعدالله اف - مجتبی گلیج
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

29 شهریور 1402


ساعت :

۹:۵۳

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

آزادکار پرافتخار روسی نسبت به عملکرد خود در مسابقات جهانی واکنش نشان داد.


اختصاصی خانه کشتی– قبل از سوت آغاز مسابقات جهانی، همه کشتی دوستان منتظر بازگشت دوباره عبدالرشید سعدالله اف به روی تشک و تماشای مسابقات او در بلگراد بودند اما عملکرد تانک روس ها همه را شگفت زده کرد.

ستاره پر افتخار روسیه که با ۲ طلای المپیک و ۵ طلای جهان در زمره پر افتخار ترین آزادکاران دنیا قرار دارد، عملکرد مناسبی در صربستان نداشت و به دلیل دوری دو ساله از مسابقات نتوانست به مدال خاصی برسد؛ او اگر چه در یک چهارم نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم تا آستانه شکست مقابل مجتبی گلیج رفت و نهایتا از مهلکه گریخت، اما در نیمه نهایی در کمند احمد تاج الدینوف، کشتی گیر روسی الاصل بحرین که هم باشگاهی خود اوست، گرفتار شد و نهایتا به دلیل مصدومیت در دیدار رده بندی هم حاضر نشد تا برنز مسابقات به کایل اسنایدر برسد.

پس از این اتفاق عبدالرشید در صفحه خود با انتشار متنی مفصل به این موضوعات پرداخت و توضیح داد که در ادامه می خوانید:

« بالا و پایین ها جزوی از زندگی ماست دوستان؛ بعد از ۲ سال استراحت (دوری)، ما به مسابقات بین المللی برگشتیم. جام جهانی (مسابقات جهانی) مورد انتظار برای ما پرحادثه شد، و بر خلاف همه عوامل نامطلوبی که قبل از مسابقات با آن مواجه بودیم، بچه ها موفق شدند که ۴ مدال کسب کنند و به ۴ سهمیه المپیک برسند. اول از همه می خواهم از همه تماشاگران برای حمایت شان، و همه کسانی که با تماس، پیام و… پیگیر سلامت من بودند تشکر کنم. جنگیدن با مصدومیت برای من موضوع تازه ای نیست؛ اما همانطور که گفته شده بدن انسان آهنین نیست. من امروز معاینات پزشکی را در مسکو انجام داده ام، و منتظرم که پزشک ها درباره مصدومیتم چه خواهند گفت. الان توانبخشی و فیزیوتراپی برای من در اولویت است، و زمان مناسبی برای ارتقای سلامت خودم وجود دارد تا دوباره به هدف اصلی خود که قهرمانی در پاریس است، با انگیزه و قدرت دوباره، برسم. از صمیم قلب برای ستاره ۲۰ ساله مدرسه کشتی مان، احمد تاج الدینوف خوشحالم که به پدیده مسابقات تبدیل شد خوشحالم. به همه برندگان، مدال آوران و کسانی که سهمیه المپیک را کسب کردند، تبریک می گویم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *