خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

اوگوئف: در اوج آمادگی هستم؛ معلوم نیست در جهانی هستیم یا نه!

زائور اوگوئف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

5 تیر 1402


ساعت :

۱۶:۴۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

قهرمان المپیک توکیو می گوید همه توان خود را به کار می گیرد تا در اوج آمادگی باشد و در صورت حضور در مسابقات جهانی، بهترین عملکرد را داشته باشد.


اختصاصی خانه کشتی– در جریان رقابت های قهرمانی کشور روسیه، زائور اوگوئف موفق شد در وزن ۵۷ کیلوگرم بار دیگر قهرمان شود. اوگوئوف با قهرمانی در زادگاهش داغستان، موفق شد مقابل چشم هم ایالتی های خود به رکوردی جالب برسد و برای ششمین بار قهرمان کشور شود تا از این نظر جزو رکورد داران کشتی روسیه باشد.

قهرمان المپیک توکیو پس از این قهرمانی و به دست آوردن دوبنده کشورش گفت:

من نمی دانستم با قهرمانی در زادگاهم- داغستان- می توانم رکورد دار شوم و این باعث خوشحالی من است. من می دانستم که در کنار رشید سعداله یف، پنج قهرمانی داریم اما رسیدن به ششمین قهرمانی نتیجه شایسته ای است.

او ادامه داد:

تا زمانی که سلامتی و توان داشته باشم، می جنگم و حالا با رسیدن به این رکورد انگیزه ای مضاعف دارم.

دارنده دو طلای جهان درباره کشتی گرفتن مقابل چشم هم ایالتی ها، خانواده و دوستانش در داغستان، گفت:

از کشتی گرفتن در داغستان خاطرات مختلفی دارم که یکی از آن ها مربوط به مسابقات قهرمانی اروپا در کاسپیسک است که البته قهرمان نشدم. دو بار هم در جام بزرگداشت علی علیف کشتی گرفتم اما رسیدن به قهرمانی کشور در خانه خیلی خوشایند است. تماشاگران با هر امتیاز من به وجد می آمدند و به گرمی مرا تشویق می کردند.

دارنده دو طلای جهان درباره بازگشت کشتی گیران و ورزشکاران روسی به مسابقات بین المللی گفت:

تمایل زیادی به حضور در مسابقات جهانی دارم و هرکاری می کنم تا در اوج آمادگی باشم. فعلا معلوم نیست در مسابقات جهانی حاضر باشیم یا نه اما من در آمادگی کامل هستم و بازگشت به عرصه بین المللی هم هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد.

اوگوئف درباره تمایل به کشتی گرفتن با توماس گیلمن در لیگ پادوبنی و شکست این رقیب در انتخابی آمریکا، گفت:

او چندین سال ملی پوش آمریکا بود و برای من مهم نیست کدام یک از آمریکایی ها در مسابقات جهانی کشتی بگیرند و من با آن ها رقابت می کنم. برای حضور در لیگ پادوبنی هم می دانم که این مسابقات یک ماه دیگر در استانبول برگزار می شود و منتظر پیشنهاد هستم.

او درباره تمایل به رقابت با گیلمن یا هاروتیونیان، ادامه داد:

مطمئنا کشتی با هردو نفر جذاب خواهد شد و کاری ندارم رقیبم چه کسی باشد. در ترکیه می توانم هر دوی آن ها را ملاقات کنم و می خواهم بجنگم.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *