خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

خوش شانس مثل فرانک چامیزو؛ ستاره ایتالیا المپیکی شد؟

احمد عثمانوف - حبیب کادی ماگمدوف - فرانک چامیزو - آوتاندیل کنچادزه
نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

6 تیر 1403


ساعت :

۲۰:۴۴

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اختصاصی خانه کشتی– بعد از مدت ها جنجال سرانجام مجوز حضور تعدادی از ورزشکاران روسیه و بلاروس در المپیک صادر نشد و بر این اساس قرار شد سهمیه نفراتی که اجازه حضور در پاریس را ندارند، به سایر نفرات برسد.

فرانک چامیزو، ستاره کوبایی الاصل ایتالیا که در مسابقات گزینشی قاره اروپا یک کشتی جنجالی با توران بایراموف داشت و نهایتا نتوانست سهمیه بگیرد تا از او به عنوان یکی از غایبان بزرگ المپیک یاد شود، احتمالا به عنوان جایگزین کادی ماگمدوف سهمیه بگیرد.

بر این اساس، احتمالا پس از آنکه ماگومد حبیب کادی ماگمدوف نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ که نتوانست به عنوان کشتی گیر بلاروس مجوز حضور در المپیک را بگیرد، سهمیه او به فرانک چامیزو خواهد رسید تا این کشتی گیر بار دیگر به دایره مدعیان وزن ۷۴ کیلوگرم وارد شود و در المپیک پاریس به روی تشک برود.

گفتنی است این سهمیه با تصمیم خود IOC به چامیزو رسید؛ پس از آنکه قرار شد کشور بلاروس نفر دوم خود را برای این وزن معرفی کند، آن ها اعلام کردند نفر دیگری را معرفی نخواهند کرد و به این ترتیب به احتمال زیاد سهمیه این وزن به کشتی گیر ایتالیا خواهد رسید.

باید دید کمیته بین المللی المپیک برای سایر سهمیه های روسیه که نفرات آن مجوز حضور در المپیک را نگرفته اند چه تصمیمی خواهد گرفت و در اوزانی مانند سبک وزن چه کسانی به بلیت پاریس می رسند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *