خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

علی اکبرپور، جوان مستعدی که باید راه پدرش را ادامه دهد

نویسنده:

امین کوهساریان

تاریخ :

7 آبان 1400


ساعت :

۱۸:۵۴

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

علی اکبرپور قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۲۱ فرزند، رضا اکبرپور ملی پوش تیم ملی کشتی آزاد پیشکسوتان است. 


اختصاصی خانه کشتی– چندی پیش رقابت های کشتی قهرمانی جوانان جهان در روسیه برگزار شد و تیم کشورمان در رشته آزاد با کسب پنج طلا، یک نقره و یک برنز در خاک روسیه مقتدرانه به مقام قهرمانی تیمی دست یافت.

یکی از طلایی های کشورمان در این مسابقات علی اکبرپور جوان جسور بابلی بود که در سنگین وزن با روحیه بالای جنگندگی و با پیروزی های دقیقه نودی نشان داد که می تواند در آینده در سنگین وزن دنیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. 

اکبرپور با دانشگاه آزاد در لیگ حاضر شد و در دور رفت با وجود سن و سال کم نمایش قابل قبولی داشت. 

اما نکته جالب درباره علی اکبرپور اینکه او فرزند خلف ابراهیم اکبرپور است. کسی که با اینکه فرزندش را ساخته و تحویل تیم ملی داده، اما عطش کشتی گرفتنش آنقدر بالا بود که در رده پیشکسوتان پا به میادین جهانی گذاشت و تا به حال توانست به مدال های طلا و برنز جهان دست پیدا کند و سابقه غلبه بر الدار کورتانیدزه در سال ۲۰۱۵ را نیز دارد. او حالا روحش را در کالبد فرزندش دمیده و او را تبدیل به کشتی گیری جسور و نترس کرده که در مسابقات جوانان جهان با شجاعت و جنگندگی هایش تا ثانیه های پایانی نگاه ها را به خود خیره کرد و نشان داد توانمندی و غیرت پدر را به ارث برده است.

علی اکبرپور پتانسیل بالایش در کشتی را فریاد زد و اگر سیر انتقال از جوانان به بزرگسالان را به خوبی پشت سر بگذارد، بدون تردید می تواند در آینده به یکی از برترین سنگین وزن های دنیا تبدیل شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *