خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

پشت پرده برکناری محمدحسین محبی از ریاست هیئت کرمانشاه؛ حاتمی: دبیر بگوید چه کمکی کرده که نتیجه هم می خواهد؟!

محمدحسین محبی علیرضا دبیر حمید سوریان کشتی کرمانشاه
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

2 شهریور 1403


ساعت :

۱۱:۴۹

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اختصاصی خانه کشتی– سرانجام پس از مدت ها کش و قوس، محمدحسین محبی از ریاست هیئت کشتی استان کرمانشاه برکنار شد. ماجرا از آنجا شروع شد که چندی پیش، زمزمه هایی مبنی بر تلاش علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برای برکناری محبی وجود دارد. در آن زمان، رئیس فدراسیون کشتی در یک برنامه زنده در شبکه استانی کرمانشاه، توپ را به زمین مدیرکل ورزش و جوانان استان انداخت و با حمایت از برادران محبی، اعلام کرد که مشکلات کشتی کرمانشاه ناشی از عدم حمایت های مدیرکل است.

در ادامه اما اختلافات علنی شد و نهایتا طی هفته های گذشته، پس از آنکه منوچهر حاتمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مخالف برکناری محبی بود، نهایتا شورای حکمیت در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد تا محمدحسین محبی از ریاست هیئت کشتی استان کرمانشاه کنار برود.

روز گذشته پنج شنبه ۱ شهریور، منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در نشست خبری خود با اشاره به موضوع برکناری محمدحسین محبی گفت:

رئیس فدراسیون کشتی در نامه ای به مشکلات کشتی کرمانشاه اشاره کرد و در چندین بند به تشریح ضعف های کشتی پرداخت و بر اساس همان دلایل، خواستار برکناری رئیس هیئت شد. با وجود این، من به ایشان گفتم که برادران محبی اسطوره کشتی کرمانشاه و ایران هستند و اینگونه برکناری در شان آن ها نیست.

حاتمی ادامه داد:

خود شخص رئیس فدراسیون هم تاکید کرد که شاگرد برادران محبی بوده و همیشه برایشان احترام قائل است اما به برکناری آن ها از ریاست هیئت اصرار داشت. من به دبیر گفتم که اینگونه برکناری در شان برادران محبی نیست، از طرفی تنها ۴ ماه تا پایان دوره ریاست آن ها باقی مانده و خود آقای محبی هم اعلام کرده دیگر قصد شرکت در انتخابات را ندارد. بنابراین بهتر است که احترام این قهرمان را که سال‌ها پرچم کشورمان را در مسابقات کشتی بالا برده حفظ کنیم و اگر بخواهیم او را لحظه آخری از سمت خود برکنار کنیم به اسطوره‌هایمان خیانت کرده‌ایم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود:

نمی توان گفت همه مشکلات کشتی تقصیر مدیریت هیئت بوده؛ من در این مدت ۲ میلیارد به هیئت کشتی استان کمک کردم اما رئیس فدراسیون بگوید چه کمکی به این هیئت کرد؟ چندین بار درخواست میزبانی از مسابقات کشوری و بین المللی را دادیم اما آن ها را قبول نکرد در حالی که در صحبت هایش مدام می گفت به هیئت فلان استان چقدر کمک کردم اما خبری از این کمک ها برای هیئت کرمانشاه نبود. حالا چطور فدراسیون وقتی به هیئت استان کرمانشاه کمکی نکرده انتظار کسب نتیجه دارد؟ به هرحال در این برکناری اختلافات و مسائل شخصی دخیل بود اما من در شورای حکمیت هم بنا بر وظیفه ام از آقای محبی حمایت کردم چرا که برکناری ایشان به این شیوه را خیانت و بی احترامی به بزرگان و اسطوره ها می دانستم.

حاتمی درباره دلیل عدم انتصاب سرپرست برای هیئت کشتی استان گفت:

همان زمان در نامه ای به فدراسیون چند گزینه را برای سرپرستی معرفی کردیم اما آقای دبیر از حدود ۲۰ روز پیش که عازم پاریس شده تا کنون پاسخی به این نامه نداده و ما همچنان منتظر پاسخ نامه و تعیین سرپرست تا برگزاری انتخابات هستیم.

 

2 دیدگاه برای “پشت پرده برکناری محمدحسین محبی از ریاست هیئت کرمانشاه؛ حاتمی: دبیر بگوید چه کمکی کرده که نتیجه هم می خواهد؟!
  1. رضا گفت:

    احترام به اسطوره‌های کشتی به این معنی نیست که در پست‌هایی که تخصص و توان مدیریتش رو ندارن قرار بگیرن.

  2. مجید گفت:

    هیچ پشت پرده ای در کار نیست واضحه که سالیان سال کشتی کرمانشاه عملا تعطیل شده بود که خب نیاز به تعویض مدیریت ضروری بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *