خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

 یک ایرانی و چهار به علاوه یک روسی در ۷۴ کیلوگرم؛ تونل وحشت در انتظار امامی؟

رازامبک جمالوف
نویسنده:

خانه کشتی

تاریخ :

14 تیر 1403


ساعت :

۲۱:۱۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اختصاصی خانه کشتی– کمتر از یک ماه دیگر سوت آغاز مسابقات کشتی المپیک پاریس به صدا در خواهد آمد که در یکی از سنگین ترین اوزان، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مصاف رقبا خواهد رفت.

دارنده دو برنز جهان در شرایطی در این وزن پرترافیک ملی پوش ایران است که پیش از این قرار بود در اتفاقی جالب، ۷ کشتی گیر روسی الاصل در این وزن حضور داشته باشند اما با محرومیت زائوربک سیداکوف از روسیه و کادی ماگمدوف از بلاروس، تعداد مدعیان روسی الاصل به ۵ نفر کاهش یافت.

به این ترتیب در این وزن یونس امامی علاوه بر رقابت با نفراتی از جمله فرانک چامیزو، باید با نفرات مطرح دیگری از جمله رازامبک جمال اف از ازبکستان، چرمن والیف از آلبانی، تیموراز سالکازانوف از اسلواکی و ویکتور راسادین از تاجیکستان برود. از طرفی ختیک تسابالوف از صربستان نیز دیگر کشتی گیر روسی الاصل است که البته برخی خبرگزاری ها از غیبت احتمالی او در المپیک و اعزام علی ارسلان خبر داده اند که تا کنون منابع این کشور به این خبر واکنشی نداشته اند.

به این ترتیب به طور قطع امامی در المپیک باید با ۴ کشتی گیر روسی الاصل در پاریس رقابت کند و از طرفی حضور تسابالوف نیز مبهم است که در صورت حضور او، باید شاهد حضور ۵ کشتی گیر روسی الاصل در یک وزن بود که می تواند در نوع خود یک اتفاق جالب و عجیب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *