خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

۷ مدال برای کشتی گیران روسی الاصل در المپیک پاریس!

کشتی آزاد المپیک پاریس، ماگومد رمضانوف، آرون بروکس
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

22 مرداد 1403


ساعت :

۲۱:۵۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اختصاصی خانه کشتی– بازی های المپیک پاریس در حالی به پایان رسید که در این دوره از مسابقات کشتی آزاد، ۱۶ کشتی گیر روسی الاصل حضور داشتند که نهایتا ۷ مدال نصیب آن ها شد و ۳ تای آن به رنگ طلا بود.

ولادیمیر یگوروف از مقدونیه شمالی و زلیمخان آباکاروف از آلبانی در ۵۷ کیلوگرم، اسلام دودائف از آلبانی و اسماییل موسوکایف از مجارستان در ۶۵ کیلوگرم، چرمن والیف از آلبانی، تیمورازف سالکازانوف از اسلواکی، ویکتور راسادین از تاجیکستان و رازامبک جمالوف از ازبکستان در ۷۴ کیلوگرم، عثمان نورماگمدوف از آذربایجان، ماگومد رمضانوف از بلغارستان، دارن کوروگلیف از یونان و ژاوریل شاپیف از ازبکستان در ۸۶ کیلوگرم، ماگومدخان ماگمدوف از آذربایجان و اخمد تاژودینوف از بحرین در ۹۷ کیلوگرم، و آیال لازارف از قرقیزستان و یوسوپ باتیرمورزائف از قزاقستان در ۱۲۵ کیلوگرم همه آزادکاران روسی الاصلی هستند که با پرچم دیگر کشورها در پاریس کشتی گرفتند.

در این بین رازامبک جمالوف در وزن ۷۴ کیلوگرم، ماگومد رمضانوف در وزن ۸۶ کیلوگرم و احمد تاج الدینوف در ۹۷ کیلوگرم به طلا رسیدند. اسلام دودائف در ۶۵ کیلوگرم، چرمن والیف در ۷۴ کیلوگرم، دارن کوروگلیف در ۸۶ کیلوگرم و ماگومد خان ماگمدوف در ۹۷ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند..

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *