خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

آشنایی با پدرخوانده‌ای که بودجه ورزش ملی را خرج رشته‌ های دیگر کرد

علیرضا دبیر ، محمد پولادگر
نویسنده:

وحید جعفری

تاریخ :

5 تیر 1401


ساعت :

۱۲:۵۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

آقای پولادگر! کشتی، تکواندو نیست که افراد را مزدور خطاب کنید. 


اختصاصی خانه کشتی– مدیریت به سبک و سیاق آقای پولادگر دیگر منسوخ شده؛ که اگر اینطور نبود، حاج آقا همچنان رییس فدراسیون تکواندو بود.

رییس سابق تکواندو که دی ماه سال گذشته بالاخره دست‌اش از ریاست فدراسیون کوتاه شد و انتخابات را به هادی ساعی قهرمان المپیک باخت، از سال ۵۸ در این رشته فعالیت داشته است. خیلی‌ها در ایران این اندازه عمر نمی‌کنند که حاج آقا ریاست کرده است.

او در تمام این سال‌ها مدیری دلسوز، زحمت‌کش و سخت‌کوش نشان می‌داد؛ اما خب هر فردی و هر چیزی تاریخ مصرفی دارد، آب هم که مظهر پاکی است یک جا بماند می‌گندد، با این حال اینکه چه زمان تاریخ ریاست او بر رشته تکواندو به پایان خواهد رسید، تبدیل به سوالی بی‌جواب شده بود تا اینکه این اتفاق رخ داد تا منتقدان تکواندو نیز خوشحال شوند.

پولادگر این اواخر کمترین محبوبیت را از ابتدای تاریخ حضورش در تکواندو نزد مردم و خانواده ورزش داشت. او را باید پدرخوانده‌ای برای تکواندو دانست که حتی مشورت و توصیه نزدیکان خود را هم قبول نداشت. رئیس سابق، تکواندو را از سال ۱۳۵۸ نزد شهید قورچانی در اصفهان آغاز کرد. او دان هفت تکواندو را از فدراسیون جهانی داشته و در پرونده‌اش داور و مربی بین‌المللی درج شده است.

حاج آقا که زاده اصفهان است، درس طلبگی را در قم خوانده و درواقع روحانی است. او سال ۶۳ رئیس هیئت تکواندو قم شد. سال ۷۳ حکم دبیری فدراسیون برایش صادر و دو سال بعد نایب رییس شد. آقا سید سال ۷۹ به ریاست رسید. تکواندو ایران در تمام سال‌های حضور پولادگر در راس خود روزهای تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کرد؛ اما این اواخر دیگر همه خسته شده بودند از حضور همیشگی او در این رشته.

جالب است بدانید، پولادگر که در این سالها نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و عضو شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو بوده، سال ۸۵ در سومین دوره انتخابات شورای شهر تهران نامزد شد؛ اما به دلیل احکام قضایی مربوطه، صلاحیت‌اش از سوی وزارت کشور تأیید نشد!

اوج حاشیه‌های ریاست پولادگر بر تکواندو بعد از نمایش ضعیف تکواندوکاران در المپیک ریو بود که رضا مهماندوست سرمربی اسبق تکواندو ایران را که هدایت تیم ملی آذربایجان را بر عهده گرفته بود مزدور خواند و به همین دلیل مورد انتقادات بسیاری از دنبال کنندگان ورزش قرار گرفت.

حالا او بعد از تمام گل‌هایی که در تکواندو آب داده به عنوان معاون وزیر در وزارت کار خود در ورزش را دنبال می‌کند و آخرین دست گل حاج آقا دست بردت و تخلف در بودجه کشتی است که آن را به جای اینکه به ورزش ملی ایران اختصاص دهد، بین سایر فدراسیون‌ها تقسیم کرده و همین امر واکنش تند علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و خشم علاقمندان به کشتی را به همراه داشته است.

از همین رو ما نیز به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کشتی خطاب به حاجی می‌نویسیم:

آقای پولادگر! کشتی، تکواندو نیست که افراد را مزدور خطاب کنید! حالا که صابون کشتی به تن‌تان خورده، بعد از این همه سال در ورزش بودن خواهید فهمید یک من ماست چقدر کره دارد!؛ حق کشتی خوردنی نیست…


*در هیاهوی درگیری دبیر و پولادگر؛ آقای وزیر دقیقا کجایی؟

5 دیدگاه برای “آشنایی با پدرخوانده‌ای که بودجه ورزش ملی را خرج رشته‌ های دیگر کرد
  1. یاسر گفت:

    سلام عملکرد آقای دبیر در فدراسیون کشتی کاملا قابل دفاع است آقای پولادگر باید دست از اتهام زنی بی مورد بردارد و به نسل باعرضه احترام بگذارد.

  2. محمد گفت:

    قطعا کار درست رو اقای پولادگر انجام داده ، عمق داستان رو بعدا مردم متوجه میشن

  3. ناصر نیایش گفت:

    با درود آقای پولادگر کشتی را بکار خودش رها کن درگیر کشتی شدن بازتاب خودش را دارد !

  4. علی گفت:

    از اون خدا نشناس های مزدور انگلیس است ، که تا بخت کشتی عیب دارش نکنه ، چهار زانو نمی نشینه

  5. M گفت:

    شاطری ب دکتری گف !بیا تا شغلمان رو باهم عوض کنیم من شاطر!! طبات میکنم و تو عه دکتر شاطری !ن شاطر طبابت موفقی داشت و ن دکتر!!!تو مملکت ما خیلی وقته هیچی سرجایش نیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *