خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

از قهرمان جهان تا نفرات همیشگی؛ کدام کشتی گیران خارجی به لیگ ایران می آیند؟

ولادیسلاو والیف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

16 آبان 1402


ساعت :

۱۷:۲۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

با شروع دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باید منتظر ثبت قرارداد تیم ها با کشتی گیران خارجی بود.


اختصاصی خانه کشتی دور برگشت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد، از ۱۸ آبان در دو گروه آغاز خواهد شد و پس از پایان رقابت های این دور، مرحله نهایی لیگ برای تعیین فینالیست ها و تیم قهرمان برگزار خواهد شد.

با نزدیک شدن به مراحل پایانی لیگ، تنور مسابقات هم بیش از پیش داغ می شود و به روال سال های قبل باید منتظر حضور کشتی گیران خارجی در لیگ برتر بود؛ در سال های اخیر تیم های مدعی همیشه در مراحل نهایی برای حضور پر قدرت و مصاف با رقبا، از کشتی گیران خارجی مختلفی بهره برده اند و نفرات مانند سیداکوف، زائور اوگوئف، رسول گادژی ماگمدوف و… در لیگ ایران به روی تشک رفته اند.

سال گذشته ۸ کشتی گیر سرشناس خارجی در لیگ ایران حضور داشتند و در ترکیب تیم های بانک شهر، پتروپالایش بلیش تاکستان، انبوه سازان هوتن و ستارگان ساری کشتی گرفتند.

در لیگ پارسال که به قهرمانی تیم تاکستانی ختم شد، این تیم از رسول گادژی ماگمدوف و زائوربک سیداکوف بهره برد، بانک شهر با هدایت رضا یزدانی از زائور اوگوئف و عباس گادژی ماگمدوف استفاده کرد، انبوه سازان هوتن با حضور رازامبک جمالوف و عبدالمجید کودیف سوم شد و نهایتا زاگیر شاخیف و ولادیسلاو والیف هم در ترکیب ستارگان ستاری به روی تشک رفتند.

بر اساس این روال، طبق شنیده ها قرار است امسال هم چند کشتی گیر روسی برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد راهی ایران شوند که طبق ادعای خبرگزاری تسنیم، حضور ۶ کشتی گیر قطعی شده و یک کشتی گیر دیگر هم در حال انجام امور آن است.

حالا با توجه به حضور ستاره های نامدار در لیگ گذشته و قهرمانی نفرات همچون زائوربک سیداکوف در مسابقات جهانی امسال، باید دید کدام ستاره های روسی بار دیگر در مرحله نهایی لیگ کشتی ایران به روی تشک خواهند رفت و کدام تیم ها برای جذب این نفرات، اقدام می کنند.

یک دیدگاه برای “از قهرمان جهان تا نفرات همیشگی؛ کدام کشتی گیران خارجی به لیگ ایران می آیند؟
  1. عادل گفت:

    با سلام واقعا لیگ کشتی ایران با حضور کشتی گیران خارجی و قهرمانان از کشورهای مختلف بسیار بسیار بسیار دیدنی تر خواهد شد و جذاب تر خواهد بود و در کنار آن برای رشد ورزش کشتی آزاد در همه رده های سنی موثر هست خوش بحال کسانیکه می توانند از نزدیک تماشا کنند ❤🥰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *