خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ویدیو؛ المپیک توکیو؛ باخت محمدحسین محمدیان مقابل اودیکادزه از گرجستان

محمدیان
نویسنده:

خانه کشتی

تاریخ :

15 مرداد 1400


ساعت :

۸:۰۳

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

خانه کشتی– محمدحسین محمدیان در نخستین کشتی خود در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

 

یک دیدگاه برای “ویدیو؛ المپیک توکیو؛ باخت محمدحسین محمدیان مقابل اودیکادزه از گرجستان
  1. رضا گفت:

    باید منتظر باشیم و صحبت های خودشون رو بشنویم. شاید مشکلی بوده در تیم. چون بچه های کشتی آزاد حتی قبل از رفتن روی تشک ناراحت به نظر میرسیدند و شادابی همیشگی رو نداشتند. محمدیان در کل کشتیش بگیر نگیر داره. وقتی حالش خوبه عالی کشتی میگیره اما بعضی وقتا انگار اصلا حواسش نیست که کجاست و داره چکار میکنه. مسابقه امروزش مثل مسابقه انتخابی جهانی با شعبانی بود که دو بار به شعبانی باخت.
    این بچه ها فکر کنم حدود ده ماه تو اردو بودن. این همه مدت پس چکار میکردن؟ خیلی عجیبه. شاید محمدیان انتظار داشت تو فینال به سعداله یف بخوره و اونجا بهش ببازه و با یک نقره المپیک برگرده اما برنامه ش با این قرعه به هم ریخت. منتظریم ببینیم کادرفنی و کشتی گیرها چه جوابی دارند بدن. این نتایجی که گرفتند با اون همه هزینه و وقتی که برای اردوها میشه همخوانی نداره. اگه تو باشگاههای خودشون تمرین میکردن آیا نتایجی بدتر از این میگرفتن؟ پس نتیجه ی این اردوهای هزینه بر چیه؟ کادر فنی باید پاسخگو باشه. امیدوارم بچه های سایت خانه کشتی به صورت جدی و بدون تعارف و خنده این سوالات رو از کادر فنی بپرسن. لزوم این اردوها چیه غیر از اینکه کادر فنی به بهانه این اردوها پول میگیره؟ برای منافع خودشون برای کشتی گیرها زندانی به اسم اردو درست کردن، آخرش هم همه افسرده و ناتوان مثل لشکر شکست خورده رفتن رو تشک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *