خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ایفای نقش کشتی نویس با سابقه کشور در فیلم هارمونیکا

اسماعیل خانبابایی،کشتی نویس،فیلم هارمونیکا
نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

5 آذر 1399


ساعت :

۱۹:۲۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اسماعیل خانبابایی در فیلم سینمایی هارمونیکا ایفای نقش می کند. 


خانه کشتی– فیلم سینمایی هارمونیکا درمشهد درحال فیلم برداری است. در این فیلم که طی ماه های آینده به مرحله پخش خواهد رسید، بازیگران مطرحی چون فاطمه گودرزی، پیام دهکردی، سلیمان تاش و یوسف صیادی ایفای نقش می کنند. اسماعیل خان بابایی، کشتی نویس باسابقه نیز نقش مربی کشتی را ایفا خواهد کرد. 

خان بابایی در ارتباط با ایفای نقش خود در این فیلم گفت:

این فیلم کاملا اجتماعی است و بعضی از سکانس های آن مربوط به ورزش کشتی است. بنده در این پروژه مشاوره سکانس های کشتی هستم و بنا به درخواست امید حسینی، کارگردان فیلم در کنار آقای سلیمان تاش به عنوان مربی ایفای نقش می کنم.

وی ادامه داد:

البته این اولین کار من در سینما نیست. چراکه طی این سال ها از فیلم زرد قناری که در سال ۶۷ در باشگاه آتش نشانی ساخته شده تا به امروز در چندین فیلم سینمایی، تله فیلم و تله تئاتر فعالیت داشتم. این فیلم تا دو ماه دیگر پس از شرکت در جشنواره فیلم به مرحله پخش خواهد رسید که امیدوارم مورد توجه اهالی کشتی خصوصا نونهالان و نوجوانان قرارگیرد.

خانبابایی در پایان گفت:

البته محدودیت و ایراداتی در سکانس های کشتی وجود دارد که این سلیقه کارگردان بود و من نقشی در آن نداشتم. در پایان جا دارد از بروبچه های کشتی خراسان رضوی از جمله مربیان رضا خدایی، میلاد هنرمند، فرزانه و برادران حسینی و کشتی گیران نوجوانشان که در سکانس های کشتی ضمن ایفای نقش بسیار کمکمان کردند تا این فیلم ساخته شود، تشکر و قدردانی کنم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *