خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

بازگشت ناخواسته عزت الله اکبری به کشتی علی رغم خداحافظی از دنیای قهرمانی

نویسنده:

ایمان علیزاده

تاریخ :

17 مهر 1399


ساعت :

۱۲:۲۵

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

عزت الله اکبری علی رغم خداحافظی از دنیای کشتی در جام تختی کرمانشاه، امسال با شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد دوباره به کشتی برگشت و نمایش نسبتا قابل قبولی را ارائه داد.


خانه کشتیدر جام تختی کرمانشاه بود که عزت الله اکبری دارنده مدال نقره جهان و بازی های آسیایی به دلیل داشتن آسیب دیدگی کهنه اش در ناحیه حساس گردن و کمر، دست به تصمیم ناخواسته ای گرفت که فضای پر هیجان جام تختی را وادار به سکوت کرد و همه مات و مبهوت خداحافظی او شدند و روز بعد اکبری تیتر اول روزنامه ها بود: عزت کشتی ایران برای همیشه از دنیای کشتی خداحافظی کرد.

حال باید با بغض تیتر زد: بازگشت ناخواسته عزت الله اکبری به کشتی.

اکبری در معیت تیم هیئت کشتی قائمشهر در لیگ برتر کشتی آزاد حاضر شد که حاصل آن کسب دو پیروزی و یک شکست در وزن ۸۶ کیلوگرم در دور رفت برای این کشتی گیر بود.

هر چند بازگشت عزت به کشتی را می شد به فال نیک گرفت، اما حضورش در لیگ ناراحتی و بغضی را به همراه داشت که تنها فقط علاقه مندان به کشتی می دانند و ای کاش مسئولین هم می دانستند. بغض از این جهت که مظلومیت کشتی گیران ما به جایی رسیده که بعد از سپری کردن سال ها زحمت و تحمل فشار بی امان در اردوها و کسب افتخار برای ایران عزیزمان، نمی توانند به سبب دریافت پاداش ها شرایط مالی متعارفی برای زندگی شان فراهم کنند. این بی توجهی ها در حوزه مالی باعث شده که عزت کشتی ایران با وجود خطر قطع نخاع شدن بار دیگر پا به تشک کشتی بگذارد تا بتواند منبع درآمدی برای خود داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *