خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

به بهانه درگذشت رئیس اسبق فدراسیون کشتی؛ بدرود خادمِ حقیقیِ کشتی ایران

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

17 بهمن 1402


ساعت :

۱۶:۰۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

خانه کشتی– روز گذشته خبری تلخ، کشتی ایران به شوک فرو برد؛ سید محمد خادم حقیقت، رییس اسبق فدراسیون کشتی در گذشت؛ خادم یکی از بزرگ‌مردانی بود که برای همیشه نامش با موفقیت‌های کشتی ایران گره خورده. رییسی دلسوز، مدیری مدبر و خادمی حقیقی که ۱۲ سال بر کشتی ایران ریاست کرد و در دو المپیک نیز به عنوان داور قضاوت کرد تا نام خود را با حروف طلایی در تاریخ کشتی ایران ثبت کند.

سید کشتی ایران نه فقط در عرصه مدیریت، که در سال‌های بعد از آن نیز همواره دل در گرو کشتی ایران داشت؛ تا جایی که هرگاه اهالی کشتی نزد او می‌رفتند، بدون تعارف و عذر و بهانه، نکات خود را به آن‌ها گوش‌زد می‌کرد و صحبت هایش چراغ راه اهالی کشتی بود.

بی‌شک در تاریخ کشتی ایران بزرگان زیادی آمده و رفته‌اند، مردان زیادی بر صندلی ریاست ورزش اول ایران تکیه‌ داده‌اند و هر کدام هم در برهه‌های مختلف، موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌اند اما جنس ریاست خادم، چیز دیگری بود؛ او مدیری کاردان بود که به جز درخشش در عرصه‌های مختلف، در کشتی ایران ریل‌های موفقیت را بنا نهاد و وقتی در ۹۴ سالگی رخت مرگ را پوشید، دل یک خانواده به بزرگی کشتی ایران را خون کرد.

او محبوب اهالی کشتی، مدیری کار درست و خادمی حقیقی برای ورزش اول ایران بود؛ مرد همیشه ماندگار کشتی، سید محمد خادم حقیقت. روحش شاد و یادش تا همیشه گرامی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *