خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

جام مربیان و کشتی گیران اوکراین؛ دو پیروزی و سه شکست در دور نخست برای نمایندگان ایران

محمد صادق فیروزپور- جام مر بیان و کشتی گیران اوکراین
نویسنده:

حامد نوشادی

تاریخ :

8 اسفند 1399


ساعت :

۱۶:۴۷

منبع:

فدراسیون کشتی

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین از ساعت ۱۳ امروز در شهر کی یف در حال برگزاری است.


خانه کشتیرقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین از ظهر امروز در شهر کی یف آغاز شد که نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست مقابل مالخاز آمویان قهرمان جوانان جهان از ارمنستان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد و باید منتظر رسیدن این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی در دور اول توردیف از ازبکستان را با نتیجه ۱۰ بر ۰ از پیش رو برداشت.

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی قلی زادگان در دیدار نخست با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل محمودجاد شاوکاتوف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر ایشاک بوخورس از الجزایر را شکست داد. وی در دور سوم به مصاف اشرف آشیروف از آذربایجان می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست مقابل عثمان گوجن دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ترکیه با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها برای ادامه کار حضور یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *