خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

جام یاریگین روسیه؛ باخت گربه سیاه ایرانی ها در نیمه نهایی؛ حبیبی حذف شد

محمد نخودی - احمد عثمان اف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

6 بهمن 1402


ساعت :

۱۸:۵۹

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

نتایج سه وزن دوم کشتی آزاد جام یاریگین مشخص شد.


اختصاصی خانه کشتی– در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد جام ایوان یاریگین، فینالیست های سه وزن دوم این مسابقات مشخص شدند.

۶۵ کیلوگرم:

در این وزن گادجی مراد رشیدف، قهرمان اسبق جهان و نفر سوم المپیک ۲۰۲۰، با عبور ۲ بر ۱ از سد البروس ولیف به فینال رسید. او در دیدار پایانی به مصاف تولگا تومور اوچیر از مغولستان خواهد رفت که در نیمه نهایی ۸ بر ۰ زاگیرخیف را شکست داد.

علی خرمدل نماینده ایران در این وزن بود که پس از استراحت در دور اول، در دور دوم ۶ بر ۲ به رشیدف باخت و حالا با صعود رشیدف به فینال، او باید در جدول شانس مجدد حاضر شود.

فینال:

گادجی مراد رشیدف (روسیه) – تولگا تومور اوچیر (مغولستان)

۷۹ کیلوگرم:

در وزن ۷۹ کیلوگرم، ماگومد ماگومایف با پیروزی ۴ بر مقابل احمد عثمانوف فینالیست شد و خالد یخیف با پیروزی ۷ بر ۲ یه فینال رسید.

عثمانوف در فینال جام باشگاه های جهان سال گذشته مقابل علی سوادکوهی پیروز شده بود و در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ نیز موفق به شکست محمد نخودی شد و نهایتا به قهرمانی جهان رسید.

فینال:

ماگومد ماگومایف (روسیه) – خالد یخیف (روسیه)

۱۲۵ کیلوگرم:

در سنگین وزن زلیمخان خیزریف از روسیه موفق شد با نتیجه ۵ بر ۱ ژیوی دنگ، نایب قهرمان جهان از چین را شکست دهد و در فینال به مصاف آنزور خیزریف برود. آنزور در نیمه نهایی موفق به شکست اوستاپ پاسنوک شد.

در این وزن سالار حبیبی نماینده ایران بود که بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم باتبایار از مغولستان را ۱۱ بر ۰ شکست داد و در دور بعد ۱۳ بر ۹ مقابل عبدالله کوربانوف روسی پیروز شد اما در یک چهارم نهایی به دنگ چینی باخت. با توجه به شکست دنگ در نیمه نهایی، حبیبی از دور رقابت ها حذف شد.

فینال:

زلیمخان خیزریف (روسیه) – آنزور‌خیزریف (روسیه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *