خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

حبیب کادی ماگمدوف: همچنان اولویتم کشتی و مدال المپیک است؛ می‌خواهم خودم را در MMA بسنجم

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

9 فروردین 1402


ساعت :

۹:۳۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

نایب قهرمان المپیک توکیو از علاقه خود به ادامه حضور در کشتی خبر داد.


اختصاصی خانه کشتی– طی روزهای گذشته خبری مبنی بر پیوستن حبیب کادی ماگمدوف، دارنده مدال نقره المپیک توکیو در کشتی آزاد، به سازمان بلاتور منتشر شد. بر این اساس حبیب به MMA رفت تا همه از پایان دوران او در کشتی سخن بگویند اما او در جدیدترین گفت‌و‌گوی خود این موضوع را رد کرده.

ماگمدوف در این باره گفت:

من کشتی را به‌ هیچ وجه ترک نمی‌کنم؛ هدفم مشخص است که آن هم کسب طلای المپیک برای کشورم است. من در حال حاضر کشتی گیر تیم ملی بلاروس هستم و کشتی‌ برای من در اولویت اول قرار دارد، اما علاقه داشتم که خودم را در MMA هم تست کنم. اگر مجوز حضور ما در المپیک صادر شود، قطعا آماده حضور در پاریس‌ می شوم و تمرکزم روی شرکت در این مسابقات است.

او ادامه داد:

با سازمان بلاتور صحبت کردیم و آن‌ها هم مشتاقند که من در المپیک حاضر شوم؛ چرا که برای آن‌ها مهم است که با رزومه خوب در دیگر در هنرهای رزمی از جمله کشتی، در سازمان آن‌ها و تورنمنت‌هایشان شرکت کنم.

دارنده مدال نقره المپیک توکیو درباره برنامه فعلی خود گفت:

در روزهای آینده در ماه آپریل، تمرینات خود را ادامه خواهیم داد تا طبق برنامه در یک تورنمنت در بوریاتیا شرکت کنیم.

ماگمدوف درباره چالش مبارزه با جردن باروز هم گفت:

علی عبدالعزیز مدیر برنامه‌های حبیب نور ماگمدوف در این مورد به من کمک می‌کند اما فعلا مسابقه ما در حد یک صحبت شفاهی است؛ در صورت توافق، در ماه ژوئن یا جولای در یکی از تورنمنت های آمریکا با جردن مسابقه خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *