خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

دوئل دوباره ستاره های ۸۶ کیلو؛ کریمی از رگ گردن به یزدانی نزدیک تر!(عکس)

حسن یزدانی - علیرضا کریمی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

2 آذر 1401


ساعت :

۲۱:۱۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

حسن یزدانی و علیرضا کریمی بار دیگر در لیگ کشتی به مصاف یکدیگر رفتند که این بار هم حسن یزدانی برنده شد.


احتصاصی خانه کشتی– لیگ برتر کشتی آزاد در حالی هفته گذشته با قهرمانی تیم پتروپالایش بلیش تاکستان به پایان رسید که در دیدار فینال بین تیم های تاکستان و بانک شهر، حسن یزدانی و علیرضا کریمی بار دیگر پنجه در پنجه یکدیگر انداختند.

این دو کشتی گیر که در سال های اخیر دوئل های زیادی داشته اند، در لیگ کشتی بار دیگر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که حسن یزدانی موفق شد باز هم مچ کریمی را بخواباند.

این دو کشتی گیر پیش از این در مسابقات انتخابی از جمله انتخابی جهانی ۲۰۱۷ و جهانی امسال هم کشتی گرفتند که یزدانی قاطعانه پیروز شده بود. با این وجود در فینال لیگ کشتی، خبری از بردهای ده بر صفر یزدانی نبود و کریمی تا مرز شکست دادن قهرمان جهان پیش رفت و نهایتا ۷ بر ۴ باخت که نشان از بازگشت دوباره او به مسیر آمادگی و تمرینات منظمش داشت. موضوعی که می تواند خبری خوشحال کننده برای کشتی ایران باشد چرا که علیرضا کریمی یکی از کشتی گیران تکنیکی است که مطمئنا آمادگی و رقابت نزدیکش با یزدانی می تواند به پیشرفت هر دو کمک کند و یک ذخیره خوب برای این وزن داشته باشد.

سال آینده مسابقات بازی های آسیایی و جهانی در فاصله ای کوتاه برگزار می شود و همین موضوع می تواند دست کادر فنی را برای انتخاب دو کشتی گیر متفاوت برای اعزام در این وزن باز بگذارد.

عکس: مجتبی شورمیج 

حسن یزدانی - علیرضا کریمی علیرضا کریمی حسن یزدانی - علیرضا کریمی حسن یزدانی - علیرضا کریمی حسن یزدانی - علیرضا کریمی

6 دیدگاه برای “دوئل دوباره ستاره های ۸۶ کیلو؛ کریمی از رگ گردن به یزدانی نزدیک تر!(عکس)
  1. farid گفت:

    خوب الان حسن برده چرا جهانی نمیبرن چون دیکتاتوری بنام دبیر وجود داره با هر کشتی گیر در بیوفته خونه نشین میکنه پشتش به هجا وصله بیا با این در بیوفت

  2. بیدل گفت:

    یزدانی همچنان نفر برتر ۸۶ کیلوگرم است
    البته علی کریمی عالیست اما به گمان من که خودم کشتی گیر بوده ام در مسابقات جهانی هنوز یزدانی بهترین گزینه است

  3. Mehdi گفت:

    همه رو میبره بازم ازش انتقاد میکنن دیگه باید چیکار کنه چشم دیدن رکورهاشو ندارن هی میکنن تموم شده باید بره بگید شما دیگه نمیخوهید وگرنه جنازه حسن یزدانی کریمی رو تیکه پاره میکنه

  4. رضا گفت:

    ولی حسن یزدانی اُفت کرده . چند سالی هست . کم فن میزند . رقبای قدرتمند داخلی و خارجی دارد.

  5. محمد گفت:

    باید یزدانی برود .دیگه چقدر ببرد.انقدر انتخابی بزارید تا بنده خدا ببازد بعد بگید پیر شده

  6. ایرانی گفت:

    لطفا اعلام شود که در نزدیکیهای ایام مسابقات دو کشتی گیری یک بار دیگر مسابقه دهند. نفر اول به جهانی و دومی به آسیایی برود.هر کدام طلا آورد، منتخب المپیک است. اگر هردو طلایی شدند باز برای المپیک یکبار دیگر مصاف کنند و منتخب به المپیک برود. نباید پتانسیل‌های مملکت بسوزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *