خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

سعید داداش پور: کرونا داشتم و ۲۰ روز قبل از انتخابی تمرین نکردم؛ همه دیدند که به اشتباه داوری باختم

نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

11 آبان 1399


ساعت :

۰:۴۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

سعید داداش پور گفت: به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بیست روز قبل از انتخابی حتی یک جلسه هم تمرین کرده بودم. 


خانه کشتی– سعید داداش پور درخصوص وضعیتش در مسابقات انتخابی وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، اظهارکرد:

با شرایطی خیلی بدی پا به مسابقات انتخابی گذاشتم. درگیر بیماری کرونا بودم و بیش از دو هفته در قرنطینه خانگی به سر می بردم و با تب و لرز و بدن درد شدید مواجه بودم. با همه این اوصاف، وقتی از برگزاری انتخابی درون اردویی باخبر شدم، خیلی خوشحال شدم اما نگاهم که به تاریخ مسابقات افتاد ناامید شدم و نمی خواستم کشتی بگیرم تا این که انتخابی به درخواست یکی دیگر از کشتی گیران به تعویق افتاد.

وی ادامه داد:

۲۰ روز را بدون هیچگونه فعالیت بدنی پشت سر گذاشتم. با منفی شدن تست کرونا وارد خانه کشتی شدم و قصد داشتم بدنم را آزمایش کنم که آیا اصلا توانایی کشتی گرفتن دارم یا نه، که با بدشانسی در ابتدای مرور فن پلکم پاره شد و عملأ فرصت حتی یک جلسه تمرین قبل از انتخابی را از دست دادم و با همان شرایط پا به مسابقات گذاشتم.

این آزادکار سوادکوهی در گفتگو با وبسایت خانه کشتی درباره کشتی اش در دور نخست انتخابی، گفت:

در حین مسابقه فشار زیادی به بدن بی جانم وارد شد، ولی باور داشتم که آن کشتی را باید ببرم، حتی با همان شرایط بد بدنی. معتقدم که خاک آخرم کاملا صحیح بود و حتی چند تن از داوران خوب کشور ادعایم را تایید کردند، اما دو پوئن قطعی من با اشتباه داوری ضایع شد و من هم به تصمیم داوران احترام گذاشتم. اما پس از آن کشتی دیگر نایی در بدن نداشتم و پزشک مسابقات اجازه حضور در ادامه ها رقابت ها را به من نداد و انصراف دادم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در المپیک برنامه دارد یا خیر، گفت:

تمام هدفم حضور در المپیک و کسب بهترین نتیجه در این رقابت هاست. اتفاقأ وقتی می بینم که ۲۰ روز بدون حتی یک جلسه تمرین با بدنی مریض در رقابت با نفر اول مسابقات انتخابی به اشتباه داوری می بازم، انگیزه ام چند برابر می شود و سعی می کنم با تمرینات منظم تر و با شرایطی بهتر از قبل در مسابقات پیش رو حاضر شوم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *