خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

غیبت کشتی گیران ایرانی در لیگ پادوبنی؟

امیرحسین زارع
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

6 فروردین 1402


ساعت :

۱۱:۰۶

منبع:

تسنیم

به نظر می رسد کشتی گیران ایرانی در مرحله جدید لیگ پادوبنی شرکت نخواهند کرد.


خانه کشتی– بعد از محرومیت روس‌ها از شرکت در مسابقات جهانی و قاره‌ای، به همت فدراسیون کشتی روسیه مسابقاتی شبیه به لیگ به‌صورت تک کشتی در نقاط مختلف جهان با جوایز دلاری بالا برگزار شده است که کشتی‌گیران عنوان‌دار و ستاره به آن دعوت شده‌اند.

برای هر وزن جایزه ۱۰ هزار دلاری در نظر گرفته می‌شود که برنده هفت هزار و بازنده سه هزار دلار در ازای یک کشتی دریافت می‌کنند.

آخرین سری از لیگ پادوبنی در شرایطی برگزار شد که رضا اطری، یونس امامی، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع در آن حضور داشتند و در قرقیزستان روی تشک رفتند.

دور جدید لیگ پادوبنی قرار است ۱۵ فروردین در آستانه قزاقستان برگزار شود که پیش از این روس‌ها در خبرهای‌شان اعلام کرده بودند که کشتی‌گیران ایرانی هم در آن حضور دارند و گل مبارزه‌ها هم رویارویی رومن ولاسوف قهرمان المپیک و جهان از روسیه و آکژول محموداف قرقیزستانی بود.

با توجه به اینکه تعدادی از کشتی‌گیران کشورمان چند روز بعد از لیگ پادوبنی باید در مسابقات قهرمانی آسیا روی تشک بروند و سایر مدعیان نیز خودشان را برای شرکت در جام تختی آماده می‌کنند، احتمالاً این دوره از لیگ روس‌ها بدون کشتی‌گیران ایرانی برگزار خواهد شد.

یک دیدگاه برای “غیبت کشتی گیران ایرانی در لیگ پادوبنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *