خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

مجتبی گلیج: کادر فنی بهترین تصمیم را در اعزام کشتی گیران ۹۷ کیلو به تورنمنت ها گرفت

مجتبی گلیج- انتخابی المپیک- جام دانکلوف
نویسنده:

حامد نوشادی

تاریخ :

18 فروردین 1400


ساعت :

۱۸:۴۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مجتبی گلیج در مورد آخرین شرایط خود و انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک گفت.


خانه کشتیمجتبی گلیج ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان درباره شرایط اردوها و میزان آمادگی اش پیش از جام بین المللی دانکلوف گفت:

تیم ملی کشتی آزاد تا به الان هفت اردوی خوب را پشت سر گذاشته و در پنچ اردوی اول تمرینات، فشرده تر و سنگین تر بود،الان هم تمرینات به خوبی پیش می رود و شرایط جسمی ام روز به روز بهتر می شود. امیدوارم بتوانم از تورنمنت بلغارستان سربلند خارج شوم.

قهرمان زیر ۲۳ سال جهان نظرش را درباره اعزام خود، علی شعبانی و محمدحسین محمدیان به سه تورنمنت متفاوت این گونه بازگو کرد:

فکر می کنم کادر فنی بهترین تصمیم را گرفته که شعبانی و محمدیان را به مسابقات آسیایی و مسابقات گزینشی بفرستند. چون این دو جزو نفرات اول و دوم انتخابی بودند و اولویت با آن ها است و من را هم که نفر سوم انتخابی شدم، برای مسابقات بلغارستان انتخاب کردند. کریمی را هم به تورنمنت ایتالیا اعزام کردند تا از این طریق بتوانند نفرات برای انتخابی مشخص کنند و بعد از این مسابقات بتوانند انتخابی تیم ملی برای المپیک برگزار کنند.

وی ادامه داد:

بعد از مسابقات لیگ در هیچ میدانی کشتی نگرفتم و حضور در جام دانکلوف می‌تواند به من خیلی کمک کند. باید به نظر کادرفنی احترام گذاشت. قطعا آن ها در تصمیم گیری ها بهتر عمل خواهند کرد.

این کشتی گیر تنکابنی بهترین راه برای انتخاب نفر المپیکی را انتخابی تیم ملی دانست و گفت:

کشتی گیران در انتخابی می‌تواند با هم رو در رو رقابت کنند تا کسی که شایستگی حضور در المپیک را دارد انتخاب شود و بتواند به تیم ملی کمک کند. در هر صورت همانطور که گفتم تصمیم گیرنده اصلی کادر فنی است که چگونه آن نفر المپیکی را انتخاب کند و ما هم تابع آن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *