خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

محرومیت فرنگی کار ملی پوش آمریکایی به دلیل غیبت در آزمایش دوپینگ

نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

10 آبان 1399


ساعت :

۲۲:۱۵

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

قهرمان سابق جوانان جهان در کشتی فرنگی به دلیلی عجیب یک سال از حضور در کلیه مسابقات کشتی محروم شد.


خانه کشتی– کمال بی یکی از امیدهای کشتی فرنگی آمریکا به دلیل سه بار غیبت در آزمایش‌های سرزده دوپینگ به مدت یک سال از حضور در میادین رسمی محروم شد تا بدین صورت فرصت حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو را نیز از دست بدهد.

بی که در سال ۲۰۱۷ قهرمان جوانان جهان شده بود، پیش از این یک بار در سال ۲۰۱۸ به عضویت تیم ملی بزرگسالان کشورش در آمد که در رقابت‌های جهانی بوداپست به مقام هفتم جهان رسید. نفر دوم مسابقات قهرمانی پان آمریکن در سال ۲۰۱۹ یکی از مدعیان وزن ۷۷ کیلوی آمریکا برای حضور در المپیک توکیو نیز بود که حالا با این محرومیت فرصت حضور در مسابقات انتخابی کشورش در ماه آپریل سال ۲۰۲۱ و در نتیجه حضور در المپیک را از دست خواهد داد.

بر اساس قوانین مبارزه با دوپینگ، هر ورزشکار در صورت سه بار غیبت در آزمایش دوپینگ سرزده در یک بازه زمانی ۱۲ ماهه با ۱ تا ۲ سال محرومیت مواجه خواهد شد و بر همین اساس سازمان مبارزه با دوپینگ آمریکا USADA کمال بی را به دلیل سه بار غیبت با کمترین میزان محرومیت ممکن یعنی ۱۲ ماه جریمه کرده است. محرومیت این کشتی‌گیر ۲۲ ساله از ۷ ژوئن ۲۰۲۰ آغاز شده و تا یک سال ادامه خواهد داشت. کمال بی سه بار در تاریخ‌های ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۹، ۱۳ نوامبر ۲۰۱۹ و ۷ ژوئن ۲۰۲۰ در هنگام مراجعه مامورین مبارزه با دوپینگ در محلی که خود تعیین کرده بود حاضر نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *