خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

محمدرضا گرایی: تست کرونایم مجددا مثبت شد؛ ممکن است به دور برگشت لیگ نرسم

نویسنده:

مجتبی شورمیج

تاریخ :

3 آذر 1399


ساعت :

۲۳:۱۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

تست کرونای محمدرضا گرایی مجددا مثبت شد و در صورت منفی شدن جواب تست منتظر نظر مربیان برای شرکت در دور برگشت لیگ می باشد.


خانه کشتی– محمدرضا گرایی کشتی گیر شیرازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مصاحبه با خبرنگار وبسایت خانه کشتی گفت:

پس از آخرین مرحله اردوی تیم ملی و قبل از شروع مسابقات انتخابی به بیماری کرونا مبتلا شدم و مسابقات انتخابی را از دست دادم. از طرفی هم ناراحت بودم که نمی توانم صاحب دوبند تیم ملی شوم. از سوی دیگر با توجه به انصراف تعدادی از تیم ها همچون آمریکا، کانادا و … از قبل می شد پیش بینی کرد که مسابقات جهانی برگزار نمی شود.  همین موضوع قوت قلبی بود برای من تا بتوانم فرصتی دیگر برای جبران این اتفاق داشته باشم.

گرایی عنوان کرد:

پس از گذراندن دو هفته از بیماری ام، هفته گذشته تست کرونا دادم و متاسفانه مجددا جواب تستم مثبت اعلام شد. از همین رو نزدیک به یک ماه است که نتوانستم تمرین کنم. برادرم محمدعلی هم که همیشه باهم تمرین داشتیم، به خاطر شرایط بیماری من تمرین خوبی نداشته و به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می دهد.

قهرمان آسیا افزود:

قرار است هفته آینده بار دیگر تست کرونا دهم و درصورت منفی بودن تستم به اردوی تیم ایرانمال ملحق شوم تا کادر فنی تیم در خصوص حضورم در مسابقات دور برگشت لیگ تصمیم گیری نمایند.

گرایی در پایان درباره اهمیت برگزاری لیگ خاطرنشان کرد:

برگزاری مسابقات لیگ کشتی برای کشتی گیران بسیار مهم است. زیرا منبع درآمدشان فقط همین لیگ است. از طرفی دیگر این مسابقات باعث حفظ آمادگی کشتی گیران می شود. همه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی وضع شده دست به دست هم دهیم تا لیگ امسال را به سرانجام برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *