خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

مصطفی طغانی: به دنبال دوبنده تیم ملی هستم؛ با کادر فنی روی نقاط ضعف کار می کنم

مصطفی طغانی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

19 اسفند 1401


ساعت :

۱۸:۱۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

دارنده مدال نقره جام دان کلوف پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی را اصلی ترین هدف خود عنوان کرد.


اختصاصی خانه کشتی– مصطفی طغانی، یکی از پدیده های مسابقات قهرمانی کشور بود که موفق شد با پیروزی بر امین طاهری، بر سکوی سوم بایستد و در ادامه در جام یارگین، تنها مدال آور کاروان ایران باشد. این سنگین وزن خراسانی روند خوب خود را در جام باشگاه های جهان هم ادامه داد و در عضویت تیم هند، موفق شد رقیب روسی را شکست داده و نهایتا در جام دان کلوف به نقره رسید.

طغانی در گفت و گو با خانه کشتی، درباره مسابقات جام دان کلوف گفت:

سطح مسابقات دان کلوف خوب بود به خصوص روس هایی که برای دیگر کشورها کشتی می گرفتند، من بدنم برای دانکلوف کامل آماده نبود و با بدن صد درصد آماده نرفتیم اما شرایط خوبی داشتیم. در کشتی فینال اما نشد کار را در بیاورم و در میدان های بعدی امیدوارم جبران کنم.

او ادامه داد:

بعد از مسابقات قهرمانی کشور، من در مسابقات پهلوانی، جام یارگین و دان کلوف شرکت کردم تا آماده حضور در جام تختی شوم و در رقابت با دو ستاره بزرگ سنگین وزن کشومان، بتوانم عازم مسابقات جهانی شوم.

نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور درباره رقبای خود گفت:

رقبای مطرحی همچون آقای زارع و معصومی دارم که هر دو شناخته شده هستند، من خودم کشتی هایشان را همیشه دنبال کرده و الان هم می خواهم در اردو کنارشان باشم و از آن ها یاد بگیرم و بتوانم حق خود را بگیرم.

طغانی درباره شرایط کشتی خراسان عنوان کرد:

در کشتی خراسان، در رده سنی ما چند نفری هستند که روند خوبی داشته اند و من و احمد جوان توانستیم خود را نشان دهیم، اما امیدوارم بقیه بچه ها هم قابلیت خود را نشان دهند. شرایط به گونه ای است که نفرات خوبی داریم هر چند به اندازه زمان آقای خادم و توکل و… نیست اما در کل نفرات خوبی داریم.

او در پایان درباره بررسی نقاط ضعف خود با کادر فنی و برنامه اش برای رفع آن ها، گفت:

بعد از بازگشت از جام دان کلوف، با کادر فنی و آقای درستکار، درباره نقاط ضعف به خصوص موضوع زیرگیری کار کردیم و در مرور فن ها روی آن تاکید شد تا بتوانم نقاط ضعف را برطرف کنم. در اردوها با کمک کادرفنی سعی دارم نکات جدیدی را به کشتی ام اضافه کنم تا بتوانم به هدفی که مد نظر دارم برسم.

برچسب‌ها:
2 دیدگاه برای “مصطفی طغانی: به دنبال دوبنده تیم ملی هستم؛ با کادر فنی روی نقاط ضعف کار می کنم
  1. صادق سپندار گفت:

    عجب یلی

  2. رضا گفت:

    Congratulations to Mustafa Taghani, the hero of the country

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *