خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ملی‌پوش آلیش: با کتف آسیب دیده هم طلای جهان را تکرار می‌کنم

هانیه عاشوری ، ملی پوش آلیش ، آلیش ، طلای جهان ، کشتی بانوان
نویسنده:

مجتبی شورمیج

تاریخ :

9 آبان 1399


ساعت :

۱۸:۱۰

منبع:

ایرنا

 دارنده مدال طلای آلیش جهان گفت: تا جایی که بتوانم کشتی را ادامه می دهم. حتی با کتف آسیب دیده هم طلای جهان را تکرار می‌کنم.


خانه کشتی هانیه عاشوری مدال طلای مسابقات جهانی قزاقستان در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم و مدال برنز مسابقات عشایری جهان در قرقیزستان را در کارنامه دارد و ماه گذشته در گفت و گویی با ایرنا اظهار داشت که به دلیل برخورد بد رییس هیات کرمانشاه با او و برخی از مسایل دیگر از کشتی خداحافظی می‌کند.

اما پس از دلجویی فدراسیون کشتی از وی و برگزاری اردوهای تیم ملی برای حفظ انگیزه و قوای جسمانی، عاشوری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با وجود آنکه هشت ماه از تمرین‌ها به دور بودیم اما اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. گرچه برخی از آلیش‌کاران به صورت انفرادی تمرین داشتند اما در اردو آمادگی کاملی داشتیم.

وی افزود: شرایط اردو و سطح کشتی‌گیران خوب بود. باید از مونا میرزایی سرپرست تیم ملی و فاطمه درخشانی نایب رییس فدراسیون کشتی برای برپایی این اردو تشکر کنم زیرا واقعا در افزایش انگیزه ما تاثیرگذار بود.

دارنده مدال طلای آلیش جهان اضافه کرد: پیش از رودر رو شدن با حریف خود در تمرین ماسک داشتیم اما تمرین ما خیلی نزدیک به هم نبود. در اردو بیشتر فن‌های کشتی را مرور کردیم و با کمربند نبودیم. آنا براتی هم سرمربی با اخلاق و از لحاظ فنی خیلی خوب است.

ملی‌پوش آلیش با بیان اینکه مقداری کتفم در اردوی تیم ملی آسیب دید، خاطرنشان کرد: سرپرست تیم به من گفت تا به دکتر بروم اما به او گفتم که فعلا فایده‌ای ندارد و به کرمانشاه می‌روم تا خود را درمان کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر با آسیب دیدگی در مسابقات جهانی حاضر شود می‌تواند مدال طلا را تکرار کند، گفت: در دو دیدار پایانی برابر حریفان در مسابقات جهانی قزاقستان با آسیب دیدگی به روی تشک رفتم اما به طلا رسیدم و باز هم اگر با آسیب دیدگی به روی تشک بروم به طلا می‌رسم. تا جایی که بتوانم آلیش را ادامه می‌دهم و به دنبال المپیکی شدن هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *