خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ملی پوش کشتی فرنگی آلمان: هدفم حضور در المپیک است؛ جو کشتی در ایران بی نظیر است

نویسنده:

یدالله محمدی

تاریخ :

5 دی 1402


ساعت :

۸:۰۴

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

فرنگی کار آلمانی از رویای خود برای حضور در المپیک گفت و از جو فوق العاده کشتی در ایران تمجید کرد.


اختصاصی خانه کشتی– پیتر اوهلر، یکی از فرنگی کاران قدیمی آلمان است که در سال های اخیر ملی پوش این کشور در وزن ۹۷ کیلوگرم بوده اما به مقام خاصی نرسیده است.

این فرنگی کار آلمانی در گفت و گوی اختصاصی با خانه کشتی درباره عملکرد خود در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ گفت:

سطح این مسابقات خیلی بالا بود. این را به وضوح می توانید از این واقعیت بفهمید که بسیاری از مدال آوران مسابقات جهانی و قاره ای خیلی زود از این مسابقات کنار رفتند.

او ادامه داد:

وقتی به نتایج شخصی ام نگاه می کنم، احساسات متفاوتی دارم؛ از یک طرف واقعا به هدفم که راهیابی به المپیک بود، خیلی نزدیک بودم اما از طرفی می توانم بگویم همه تلاشم را کردم و مجبور نیستم خودم را به خاطر چیزی سرزنش کنم. البته می خواستم در بین ۵ نفر برتر قرار بگیرم تا مثل بقیه در سال قبل از المپیک، بلیت این رقابت را رزرو کنم اما نشد.

پیتر اوهلر درباره مسیر پیش روی خود در ماه های باقی مانده تا المپیک پاریس گفت:

من در چند ماه آینده سخت کار خواهم کرد تا به پیشرفت خود ادامه دهم. آرزوی من این است که روزی در بازی های المپیک شرکت کنم و شاید این آخرین فرصت برای من باشد تا به آن برسم. البته این کار آسان نیست، اما می دانم که ممکن است، زیرا می توانم با بهترین های جهان همراه شوم. من از کودکی آرزوی حضور در المپیک را داشتم. من سال هاست که با جاه طلبی و اشتیاق فراوان برای تحقق این آرزو می جنگم. این برای من همه چیز را معنا می کند. در عین حال من توانسته ام در این مسیر چیزهای زیادی را تجربه کنم و راضی ام.

ملی پوش کشتی فرنگی آلمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳، درباره وضعیت کشتی این کشور و اسطوره هایی همچون استابلر گفت:

برای من بزرگترین افسانه آلمانی فرانک استابلر است. من توانستم در کنار او در تیم بجنگم و شاهد بسیاری از موفقیت های او به صورت زنده باشم که افتخار بزرگی است. من به شخصه دیده ام که او چقدر سخت و فشرده کار کرد تا بهترین دنیا شود.

اوهلر درباره تجربه کشتی گرفتن در ایران گفت:

یک بار در جام جهانی ایران حضور داشتم؛ من هرگز ندیده بودم که این همه هوادار مشتاق کشتی باشند و چنین فضای عالی را تجربه کرده باشم. مردم ایران هر رویداد کشتی را غنی می کنند. ورزشکاران ایرانی نیز همیشه حریفان بسیار سرسختی هستند. آنها از نظر فنی بسیار خوب آموزش دیده اند و همین باعث می شود آنها بسیار قوی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *