خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

پروتکل برگزاری لیگ کشتی ابلاغ شد؛ برگزاری مسابقات به شرط اجرای ۷ دستورالعمل

نویسنده:

کشتی آنلاین

تاریخ :

22 شهریور 1399


ساعت :

۱۹:۴۲

منبع:

ایسنا

نحوه برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی (آزاد و فرنگی) مطابق با دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا، از سوی وزارت بهداشت به وزارت ورزش ابلاغ شد.

خانه کشتی– در هفت بند دستورات لازم به منظور برگزاری رقابت های لیگ کشتی (آزاد و فرنگی) به صورت متمرکز طی ۲ هفته در استان تهران با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وزارت ورزش ابلاغ شد.

در این نامه که از سوی رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ارجاع شده و در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است که با توجه به درخواست رییس فدراسیون کشتی مبنی بر بررسی وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی (آزاد و فرنگی) جهت برگزاری این لیگ در صورت رعایت هفت بند ذیل مانعی وجود ندارد.

۱- قبل از حضور ورزشکاران در سالن، به منظور تمرین و مسابقه تست پی سی آر انجام و در صورت منفی بودن اجازه شرکت خواهند داشت.

۲- برگزاری تمرین و مسابقه بدون حضور تماشاچی مجاز است.

۳- در طول برگزاری و انجام تمرینات، قرنطینه کامل همه افراد درگیر اعم از ورزشکار و غیر ورزشکار حداقل به مدت شش روز اعمال می شود.

۴- اعمال نظارت بر قرنطینه بر عهده فدراسیون کشتی و باشگاه ها است و نظارت عالی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران صورت می گیرد.

۵- در صورت ارائه تمرینات و مسابقات بیش از شش روز و ضرورت برگشت و مراجعه به خانواده خود، در صورت اعزام برای تمرین و مسابقه تست پی سی آر با نتیجه منفی و قرنطینه الزامی است.

۶- همه موارد فوق شامل تمامی افراد از جمله داوران، مربیان، سرپرستان و نیروهای خدماتی است که در اردوی تمرینات و زمان مسابقات در سالن های برگزاری مسابقه حضور خواهند داشت.

۷- برگزاری تمرینات و مسابقات به صورت متمرکز در استان تهران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *