خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد جام دیمیتریف روسیه؛ رقبای آزادکاران مشخص شدند

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

19 اسفند 1401


ساعت :

۹:۴۹

منبع:

فدراسیون کشتی

جوانان ایران رقبای خود در جام دیمیتریف روسیه را شناختند.


خانه کشتی– رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف از امروز (جمعه) در یاکوتسک روسیه برگزار می شود و تیم منتخب کشتی آزاد جوانان کشورمان با ۱۰ کشتی گیر در این مسابقات حضور یافته است.

 نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: که ۳۵ کشتی گیر حضور دارند، علی مومنی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف الکساندروف از روسیه می رود. ابراهیم خواری دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تورناموراتوف از ازبکستان پیکار می کند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که با حضور ۲۴ نفر برگزار می شود، علی قلی زادگان در دور نخست با رودوسکی از بلاروس کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف پسوماس از یونان می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۵ شرکت کننده دارد، آرمین حبیب زاده در دور اول به مصاف گولایف از روسیه می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان ماکاروف از روسیه و محمدرضا شاکری کشتی خواهد گرفت. ابراهیم الهی در دور اول به مصاف خالگایف از روسیه می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده کشتی میان ملوگاروف و تروفیموف از روسیه مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۲۴ کشتی گیر حضور دارند، علی رضایی در دور اول با کوپریانوف از روسیه مصاف می دهد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف احمدوف از آذربایجان می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۳ شرکت کننده دارد، مجید باقری در دور اول با لوکاشوک از بلاروس مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میان امالاتوف و خالیبولایف از روسیه می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، هومن بهزاد پور در دور نخست با بالژینیمایف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ممدوف از روسیه می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، محمد مبین عظیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ودرنیکوف از روسیه و مهدی زاده از آذربایجان می رود.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۲ کیلوگرم روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند و مسابقات اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفندماه برگزار می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *