خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد در حسرت سبک وزن مطمئن؛ سهمیه ششم پرید

یونس امامی - علیرضا سرلک
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

22 اردیبهشت 1403


ساعت :

۲۲:۲۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

خانه کشتی– در ادامه آخرین مرحله از رقابت های کشتی گزینشی المپیک در ترکیه، علیرضا سرلک نماینده سبک وزن ایران نتوانست به سهیمه برسد تا به ایران با ترکیبی ۵ نفره راهی پاریس شود.

کشتی آزاد ایران پس از ناکامی در کسب سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم در مسابقات جهانی توسط میلاد والی زاده، و عدم کسب سهمیه توسط احمد جوان در مسابقات گزینشی قاره آسیا، امیدوار بود تا بلکه علیرضا سرلک دارنده نقره جهان در سال ۲۰۲۱ بتواند در استانبول سهمیه بگیرد که این رویا تعبیر نشد.

سرلک از صبح امروز به مصاف رقبا رفت که در دور نخست سرلکبا نتیجه ۴ بر ۲ سیمونه پیرودو از ایتالیا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر ۳ روبرتی دینگاشویلی از گرجستان را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. سرلک در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل راحت کالژان از قزاقستان مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر قزاقستانی در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف آمریکایی، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

به این ترتیب شاگردان محسن کاوه بدون سهمیه در وزن ۵۷ کیلوگرم و با ترکیبی ۵ نفره راهی المپیک پاریس خواهند شد.

پیش از این ملی پوشان در مسابقات جهانی صربستان در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه گرفته بودند و در مسابقات گزینشی قاره آسیا نیز سهمیه های اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم به دست آمده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *