خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد قهرمانی روسیه: اوگویف، کوروگلیف و نایفونوف در فینال

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه- اوگویف-کوروگلیف -نایفونوف
نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

21 اسفند 1399


ساعت :

۲۳:۳۵

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه که احتمالا تعیین کننده نفرات این کشور برای حضور در مسابقات المپیک است، از امروز در شهر اولان اوده این کشور آغاز شد.


خانه کشتی– مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه در سال ۲۰۲۱ طی روزهای ۱۱ تا ۱۴ مارچ در شهر اولان اوده برگزار می‌شود که در روز نخست رقابت‌ها تکلیف فینالیست‌های سه وزن مشخص شد. این رقابت‌ها نقش عمده‌ای در تعیین نفرات اصلی تیم ملی روسیه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهند داشت.

نتایج مسابقات نیمه نهایی روز نخست به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:
ناچین مونگوش ۲ – عظمت توسکایف ۱
زائور اوگویف ۴ – بلک‌اول خژگت‌اول ۱

۸۶ کیلوگرم:
آرتور نایفونوف ۱۰ – ماگمد رمضانوف ۸
دارن کوروگلیف ۵ – اخمد گاژی‌ماگمدف ۱

۹۲ کیلوگرم:
آنزور اوریشف ۱ – عظمت زاکویف ۱ (برنده: اوریشف)
ماگمد کوربانوف ۱۳ – گورام چرتکویف ۰

در وزن ۵۷ کیلوگرم زائور اوگویف قهرمان جهان در فینال به مصاف ناچین مونگوش قهرمان سابق جوانان اروپا می‌رود، مونگوش که مدعی جدید روسیه در این وزن محسوب می‌شود در دیدار نیمه نهایی از سد عظمت توسکایف قهرمان اروپا دیگر مدعی بزرگ وزن اول روسیه گذشته بود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم دو مدعی اصلی این وزن در کشور روسیه موفق شدند تا با شکست حریفان راهی دیدار نهایی شوند، آرتور نایفونوف و دارن کوروگلیف در حالی به مصاف هم خواهند رفت که سال گذشته نیز دیدار نهایی این وزن را برگزار کردند، دیداری که با پیروزی ۲-۱ کوروگلیف به پایان رسید.

گفتنی است دیدار‌های نهایی این سه وزن و مسابقات مراحل مقدماتی و نیمه نهایی اوزان ۷۰، ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم روز جمعه ۲۲ اسفند برگزار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *