خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ کولاک ارسلان مقابل دیدگان بنا و کادرش

علی ارسلان،کشتی فرنگی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

19 شهریور 1401


ساعت :

۲۰:۵۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

فرنگی‌کار ایرانی‌الاصل صربستان به فینال وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.


اختصاصی خانه کشتی– علی‌ ارسلان، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی صربستان، موفق شد با برتری قاطعانه با ضربه فنی در نیمه‌نهایی مقابل غانم از فرانسه، به فینال مسابقات برسد.

ارسلان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۲ آندریل کولیک از اوکراین را شکست داد، در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۳ بر فریتش از مجارستان پیروز شد و با برد ۹ بر صفر مقابل کریستوپاس اسلیوا از لتونی، به نیمه‌نهایی رسید.

این در حالی است که محمدرضا مختاری، نماینده ایران در این وزن در دور نخست مقابل کشتی گیر فرانسه شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. با شکست غانم مقابل ارسلان، مختاری که در دور نخست به این کشتی گیر فرانسوی باخته بود از حضور در جدول شانس مجدد بازماند و حذف شد.

ارسلان سال گذشته راهی صربستان شد و تابعیت این کشور را گرفت. او چندی پیش با این تیم به برنز اروپا رسید و حالا با رسیدن به فینال مسابقات جهانی، به دنبال کسب طلای جهان است تا مقابل چشمان محمد بنا توانایی‌های خود را نشان دهد.

12 دیدگاه برای “کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ کولاک ارسلان مقابل دیدگان بنا و کادرش
  1. رضا گفت:

    زر اونایی میزنن که وطن فروشی رو توجیه می کنند.

  2. محمد گفت:

    سلام
    میگن در آخر الزمان ارزش ها عوض میشن و عوضی ها با ارزش. همه ما در عمرمون بی عدالتی، زیاد دیدیم، خداوکیلی ندیدم؟؟؟
    اما این دلیل نمیشه آدم وطن فروشی کنه و بره با پرچم یه کشور دیگه دور افتخار بزنه حالا بیاد بعدش هم از عشق به وطن بگه
    و یاعلی به عمل کار برآید به سخندانی نیست. حالا بیا هزار توجیه کنید برای وطن فروشی حالا ما چون عاشق اهلبیت هستیم
    بگید عرب پرست عرب پرست شاه بود که دست پادشاه عربستان رو می بوسید و اونایی که از عربستان پول میگیرن که وطن فروشی رو زیبا نشون بدن. حالا هی به امثال ما بگید ساندیس خور اولاً که نخوردیم دوماً اگه بخوریم مال وطن خودمونه بهتر از ساندیس خوری انگلیس و عربستانه ما خودمون یک زمین ۲۰ میلیاردی رو که زمان شاه خریده بودیم رو تو همین نظام به ناحق
    ازمون گرفتن اما در عمرم حتی یک ثانیه هم به اینکه تابعیت یک کشور رو داشته باشم فکر نمی کنم چه برسه که برم این همه
    زور بزنم طلا بگیرم برای بیگانه

  3. مقداداحسانی گفت:

    درود بر همچین انسان غیور و توانمندی.لعنت بر باعث و بانی بدبختی ملت و کشور ایران

  4. جگرو گفت:

    این بنده خدا هیچ گونه وطن فروشی نکرد عمرقهرمانیش داشت تمام میشد بهتربود یه کاری برا اینده اش بکنه باامتیازکامل تحصیل دردانشگاه صربستان و حق داشتن ویزا شینگن اروپا و پول باافتخاراعلام کرد من ایرانیم در ایرانم زندگی وتمرین میکنم

  5. امین گفت:

    ارسلان با امتیاز عالی هم گرایی و هم مختاری رو شکست داد، درستا هم من شیرازی هستم و هم اونا، محمد رضا گرایی خوبه، مختاری هم خوبه ولی ارسلان نشون داده که چیز دیگه ای هست و آقای بنا با لجبازی و دعوت نکردن ارسلان به تیم جوابشو گرفت تو مسابقات. جایی که هم ارسلان طلا گرفت و هم تیم بنا ناموفق عمل کرد و یک طلا هم نتونست بگیره. آقای بنا که بار اولش نیست سعید عبدولی رو کنار گذاشت و محمد علی گرایی رو اورد جاش چی شد؟ نتیجش باختهای پیاپی محمد علی گرایی.

  6. میم نون گفت:

    چرا اینقدر تو سر و کله ی هم میزنید
    خودش بعد قهرمانی مصاحبه کرد گفت که یه ایرانی ام و تا ابد ایرانی میمونم و چاکر مردم کشورم هم هستم تو ایران تمرین می کنم برای تحصیل اومدم صربستان و با این کشور موقتا قرار داد دارم.

  7. علیرضا گفت:

    بسیار کارخوبی کرد رفت.اوناییم که میگن وطن فروشه زر زیادی میزنن چون اولا خودشون درچنین شرایطی نبودن که اگه بودن با کله میرفتن،دوما کشوری که بجای اساطیر بنام و تاریخ بیش از۲۵۰۰ ساله خودش بچسبه به تاریخ عرب و همه دولتمرداش بشن عرب پرست،دیگه شباهتی به ایران نداره که بتونی بهش دلخوش بکنیو بمونی.هروقت تاریخمون برگشت مام برا کشورمون جون میدیم،نه برای عربا.

  8. Sina گفت:

    کاربری ک نوشتید وطن فروش اول باید بدونی ک ارسلان وطنشو نفروخت بلکه وطن ارسلان و امثال ارسلان رو مفت فروخت . مگه عمر حرفه ای کشتی گیر چند ساله ک بخاطر خودخواهی و لجبازی اقای بنا چند سال ب تیم ملی دعوت نمیشد در صورتی ک ارسلان هم مختاری و هم گرایی رو شکست داد بازم جالب اینجاست ک گرایی رو با اقتدار و امتیاز عالی شکست داد اونوقت اقای بنا بجای دعوت ب تیم ملی بهش تهمت دوپینگ زد . بدبختی امثال ارسلان اونجا بود ک یکسری کشتی گیر ها با وجود عدم موفقیت بازم پای ثابت تیم ملی هستن نمونش همون اقای گرایی بزرگ ک امثال هم مثل اب خوردن حذف شد . شما هم لطفا ندانسته نظر ندید در ضمن ارسلان پناهنده نشده فقط تا المپیک بعدی قرارداد بسته با صربستان . دمش گرم ک مزد زحماتش رو گرفت

  9. مسعود گفت:

    دست کمش گرفتید رفت وطلا گرفت نوش جونش ⚘⚘⚘❤❤❤

  10. غلامرضا گفت:

    ایول ارسلان گل کاشتی بزار همه بدونن تو کشور ما فقط باچاکرم نوکرم به جایی رسیدن…بنا بدونه با لجبازی و انتخاب های مورد دارش به جایی نمیرسه.پاپی هم عالی گرفت ولی نجاتی بی نقص بود

  11. محمد گفت:

    اگر به مگس توانستی بفهمانی مثل زنبور بدانید گل بهتر از که هست، به وطن فروشان هم میتوانی بفهمانی وطن بهتر از پول، ثروت و مقام است.

  12. جلیل گفت:

    دمت گرم پسر عالی بود کار بسیار خوب کردی از ایران رفتی اینجا دیگه بدرد نمیخوره خیلی دزد داره مردم بیچاره زیر فشار ن دمت گرم باید از این کشور بریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *