خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

گزارش جالب رسانه روسی از جام باشگاه‌های جهان؛ تیم ملی ایران قهرمان شد!

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

7 اسفند 1401


ساعت :

۲۰:۳۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

یک رسانه روسیه‌ای گزارشی ویژه از مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان منتشر کرد.


اختصاصی خانه کشتی– مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن در سالن هفتم تیر پایتخت برگزار شد که در پایان تیم بانک شهر، موفق شد با پیروزی مقابل تیم پادوبنی روسیه در فینال به قهرمانی برسد.

در همین راستا سایت کشتی داغستان، گزارشی ویژه از این مسابقات منتشر کرد و در عنوان آن از لفظ تیم‌ ملی برای تیم ایران استفاده کرد که به معنی استفاده بانک شهر از اکثر ستاره‌های نامدار و ملی‌پوش کشتی ایران است.

در ادامه مشروح این گزارش را می‌خوانید:

مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های در حالی برگزار شد که معمولا این مسابقات در پایان فصل مسابقات( اواخر سال میلادی) برگزار می‌شد اما سال گذشته، ایران که برگزار کننده اصلی و همیشگی مسابقات است، حاضر به برگزاری آن نشد.

گفتنی است که این مسابقات در سال ۲۰۱۶ در خارج از ایران و به میزبانی اوکراین برگزار شد که تیم تایتان مرکوری قهرمان شد و به غیر از این دوره، بقیه دوره‌ها به میزبانی و با قهرمانی ایران بوده؛ در این دوره هم ایران با تیم بانک شهر در مسابقات حاضر و قهرمان شد.

می‌توان گفت تیم بانک شهر ورژنی از تیم ملی ایران بود که اکثر ملی‌پوشان این کشور را داشت و از دو کشتی گیر اهل داغستان یعنی عبدالمجید کودیف و رسول گاژی ماگمدوف بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *