خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

یک خانواده و ۴ کشتی‌گیر؛ این برادران طلا ضرب می‌کنند!

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

25 اسفند 1401


ساعت :

۲۰:۲۳

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

برادران محسن نژاد در سال‌های اخیر درخشش خوبی در کشتی داشته‌اند.


اختصاصی خانه کشتی– در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور، عمادرضا محسن نژاد از خوزستان، موفق شد در وزن ۸۰ کیلوگرم با برتری مقابل علیرضا عباسی از قزوین، به قهرمانی برسد.

نکته جالب اینکه عمادرضا، برادر کوچک‌تر مهدی و احمدرضا قهرمانان بزرگسالان و جوانان ایران است.

برادران محسن نژاد ۴ برادر هستند که به ترتیب شامل مهدی، یاسین، احمدرضا و عمادرضا هستند.

این چهار برادر همگی کشتی‌گیر و فرنگی‌کار هستند که برادر بزرگ‌تر یعنی مهدی، در این سال‌ها پای ثابت تیم ملی بوده و سال گذشته در مسابقات جهانی جزو شانس‌های کسب مدال بود اما در یک حادثه مدال از چنگ او پرید. مهدی سابقه کسب مدال نقره و برنز آسیا و مدال امیدهای جهان را در کارنامه داد.

احمدرضا دیگر برادر آن‌ها هم سال گذشته به قهرمانی آسیا و چندی پیش در مسابقات قهرمانی کشور جوانان به نایب قهرمانی رسید، یاسین هم در همین رده کشتی‌ می‌گیرد؛ حالا با قهرمانی عمادرضا در نوجوانان، کلکسیون قهرمانی این خانواده تشکیل شد.

پسر کوچک خانواده محسن‌نژاد در حالی در رده نوجوانان قهرمان کشور شد که متولد ۱۳۸۷ است و همچنان می‌تواند در نونهالان کشتی بگیرد اما با حضور در یک رده بالاتر، خوش درخشید و بر بام کشور ایستاد.

در ادوار گذشته برادرهای زیادی در تاریخ کشتی به موفقیت رسیده‌اند اما حضور ۴ کشتی گیر از یک خانواده نادر بوده که حالا باید دید در سال‌های آینده محسن‌نژادها می‌توانند به سکوی های بالاتری برسند؟

2 دیدگاه برای “یک خانواده و ۴ کشتی‌گیر؛ این برادران طلا ضرب می‌کنند!
  1. محمدحسین دریائی گفت:

    تو جهان هنوز نداشتیم سه کشتی گیر با هم دو بنده تیم ملی را از آن خودشون بکنند و یا تو دنیا بدرخشند بنظر من بعید بنظر میرسه هر چهار نفر بتونند نتایج خوبی را کسب کنند البته براشون دعا میکنیم

  2. Mb گفت:

    اولا ک زنده باد همه پهلونای ایران زمین .خوزستان مهد رشادتها و پهلوناست.بهبهان با بسیارررر کمبودهای ک دارد و خیلیییی از این پهلونا. داره ک متاسفنه دیده نمیشن یا کسی نیست ک ساپورتشون کن.بقران بردارخودم اگه صاحب داشت الان قهرامان المپیک جهان ااسیا ووو راحت درومیکرد.زنده باد خانواده باشرف و غیور محسن نژاد افتخار شهرمونید پرچم شهربردیدبالا دمتون گرممم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *