خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

آغاز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه؛ سه وزن نخست از فردا آغاز خواهد شد

نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

24 مهر 1399


ساعت :

۲۲:۱۹

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه فردا در شهر کوچک نارو فومینسک در حومه مسکو آغاز خواهد شد.


خانه کشتی– مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور روسیه به مدت سه روز از ۲۵ تا ۲۷ مهرماه در حومه مسکو برگزار خواهد شد، در این رقابت‌ها مسابقات هر وزن در یک روز انجام شده و برخلاف مسابقات فرنگی قهرمانی روسیه خبری از انتقال مسابقه فینال به روز دوم نیست. نفرات برتر این تورنمنت احتمالا نماینده کشور روسیه در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان خواهند بود.

وزن‌کشی سه وزن نخست مسابقات امشب به انجام رسید، در وزن ۵۷ کیلوگرم زائور اوگویف قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ مدعی اصلی کسب عنوان نخست است که در این مسیر رقبایی مانند عظمت توسکایف قهرمان ۲۰۲۰ اروپا، مسلم سعدالایف نایب قهرمان ۲۰۱۹ اروپا و رامیز گمزتوف قهرمان روسیه در سال گذشته را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم در غیاب ماگومدرسول ادریسوف، نایب قهرمان سال گذشته همین مسابقات رمضان فرزالیف به عنوان سید یک در جدول قرار داده شده است و عباس‌گاجی ماگمدوف قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا سید دوم است، آرتم گبکوف دیگر کشتی‌گیر مطرح حاضر در این وزن می‌باشد. هیچکدام از کشتی‌گیران حاضر در این وزن سابقه حضور در مسابقات جهانی یا اروپایی بزرگسالان را ندارند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم گاجی‌مراد رشیدوف قهرمان سال قبل جهان سید یک مسابقات است و اخمد چاکایف برنده دو مدال برنز جهان نیز به عنوان سید دوم در جدول قرار می‌گیرد. از دیگر نفرات مطرح این وزن می‌توان به سوسلان رامونوف قهرمان المپیک ۲۰۱۶، آلن گوگایف برنده مدال نقره و برنز جهان و بکخان گویگریف قهرمان سال ۲۰۱۳ جهان در وزن پایین‌تر اشاره کرد.

مسابقات دور مقدماتی سه وزن اول از فردا ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد، زمان آغاز رقابت‌های رده‌بندی و فینال نیز ساعت ۱۸:۳۰ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *