خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

احتمال بازگشت استیوسون جدی شد؛ قهرمان المپیک توکیو مهمان ویژه المپیک پاریس؟

گیبل استیوسون- جهانی نروژ- کشتی آمریکا
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

19 اسفند 1401


ساعت :

۱۱:۲۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

دن گیبل استیوسون، قهرمان المپیک توکیو از احتمال بازگشت خود به تشک کشتی برای حضور در المپیک پاریس سخن گفت.


اختصاصی خانه کشتی– در لحظات پایانی فینال المپیک توکیو، در حالی که سایه گئو پتریاشویلی روی طلا افتاده بود، کشتی گیر جوان آمریکایی در فاصله چند ثانیه به پایان به پشت حریف رفت و با خاک کردن غول گرجستانی، به طلای المپیک رسید؛ طلایی که خیلی ها فکر می کردند آغاز کار یک ستاره جدید در سنگین وزن دنیاست اما دن گیبل استیوسون، پس از قهرمانی در توکیو، قید تشک را زد و به کشتی کج پیوست.

حالا پس از دو سال، او در گفت و گویی اعلام کرده که تمایل دارد در صورت فراهم شدن شرایط، در المپیک پاریس به روی تشک برود.

قهرمان المپیک ۲۰۲۰ گفت:

دلم برای حضور روی تشک تنگ شده است، دلم برای نمایش مهارت ها و حضور در مسابقات ملی و پیروزی هایش تنگ شده؛ من هنوز آن روحیه مبارزه رقابتی را دارم و امیدوارم به زودی به روی تشک برگردم.

او ادامه داد:

می دانم که سال آینده المپیک برگزار می شود، امیدوارم بتوانم در این مسابقات حاضر باشم و با ادامه حرکت رو به جلو، به کسب افتخار برای آمریکا ادامه دهم.

البته آمریکا هنوز روال حضور کشتی گیران در مسابقات انتخابی برای پوشیدن دوبنده این کشور در المپیک را اعلام نکرده، و بر همین اساس ممکن است استیوسون مجبور شود در چند رقابت داخلی شرکت کند تا به دوبنده کشورش برسد.

او آخرین بار در مارس ۲۰۲۲ در مسابقات NCAA برای دانشگاه مینه سوتا کشتی گرفت و بعد از آن کفش هایش را آویخت.

او آن روز در مصاحبه ای گفت:

تمام شد؛ کاری که برای انجامش آمده بودم، یعنی کسب طلای المپیک را انجام دادم و دوباره در مسابقات کشوری قهرمان شدم. او بعد از آن به WWE پیوست و حالا به دنبال بازگشت به تشک کشتی است هرچند ممکن است تعهداتش در این سازمان، برای او محدودیت هایی ایجاد کند.

حالا باید دید این سنگین وزن آمریکایی که در کنار بروس بومگارتنر، تنها سنگین وزن آمریکایی است که به طلای المپیک رسیده، دوباره به روی تشک می آید تا رویایش یعنی رسیدن به رکورد نفراتی چون جان اسمیت و بومگارتنر را محقق کند یا نه.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *