خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

احتمال دوئل یزدانی و تیلور در یک‌چهارم نهایی مسابقات جهانی؛ جادوگر از تورنمنت مجارستان کنار کشید؟

حسن یزدانی - دیوید تیلور
نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

17 تیر 1402


ساعت :

۱۴:۱۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

نام تیلور از لیست نفرات حاضر در تورنمنت رنکینگ مجارستان خط خورد.


اختصاصی خانه کشتی– رقابت‌های رنکینگ بوداپست به عنوان آخرین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، در روزهای ۲۲ تا ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود که پیش از این در ترکیب آمریکا نام دیوید تیلور هم دیده می‌شد.

جادوگر آمریکایی که در سال‌های اخیر عادت داشته تنها در انتخابی کشورش کشتی بگیرد و در فاصله مسابقات هر سال، در تورنمنت ها روی تشک نمی‌رود، امسال نامش در لیست اولیه‌ مسابقات مجارستان دیده شد اما حالا نام او از این لیست خط خورده است.
همین غیبت تیلور در مجارستان می‌تواند شرایط رنکینگ ‌وزن ۸۶ کیلوگرم را تغییر دهد و مصاف او و حسن یزدانی این بار نه در فینال، که در مرحله یک چهارم نهایی رخ دهد.

در رنکینگ فعلی حسن یزدانی رنک ۴ و دیوید تیلور رنک ۵ را دارند؛ یعنی اگر اتفاق خاصی برای سه نفر اول رنکینگ یعنی بوریس ماکوئف، سباستین جزیرنسکی و عظمت دولت‌بیکوف نیفتد و هر سه آن‌ها روی تشک صربستان کشتی بگیرند، در این صورت یزدانی و تیلور در همان صبح روز نخست در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند که می‌تواند به نوعی تداعی گر دوئل این دو در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ باشد.

البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که ابوبکر آباکاروف، مایلس ناظم امینه و گافرینداشویلی، نفرات دارای رنک ۶، ۷ و ۸ هستند که نام‌ هر سه نفر در لیست‌ شرکت کنندگان در مجارستان دیده می‌شود که در صورت کسب امتیاز بالا می‌توانند شرایط رنکینگ را تغییر دهند و رقابت یزدانی و تیلور هم به گونه دیگر رخ دهد.

حالا باید دید در پایان رقابت‌های رنکینگ مجارستان چه اتفاقی می‌افتد و آیا دوئل جادوگر و پادشاه کشتی آزاد در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی شکل می‌گیرد یا اوضاع به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *