خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

احمدرضا محسن نژاد: به مادرم گفتم طلا می گیرم و نامت را فریاد می زنم

احمدرضا محسن نژاد
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

7 شهریور 1402


ساعت :

۱۷:۰۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: به مادرم قول دادم قهرمان شوم و نامش را فریاد بزنم.


اختصاصی خانه کشتی– احمدرضا محسن نژاد یکی از ۴ کشتی گیر خانواده محسن نژاد است که در کشتی فرنگی جوانان کاری کرد کارستان؛ محسن نژاد پس از آنکه در انتخابی درون اردویی وزن ۶۳ کیلوگرم با برتری مقابل رضا قیطاسی به دوبنده تیم ملی رسید، در مسابقات جهانی اردن توانست با قاطعیت همه رقبا را شکست داده و قهرمان شود.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در گفت و گوی اختصاصی با خانه کشتی، درباره شرایط حضورش در مسابقات گفت:

مسابقات واقعا سطح بالایی داشت و قهرمان آسیا و اروپا هم دقیقا در گروه من بودند؛ من قرعه سختی داشتم و خداراشکر توانستم همه را شکست دهم و در فینال ۹ بر صفر برنده شوم و قاطعانه طلا بگیرم.

او درباره ترافیک بالای مدعیان در این وزن، افزود:

وزن من جزو اوزان پر ترافیک است اما من به جهانی بزرگسالان فکر می کنم و بعد از آن هم المپیک؛ سال بعد هم تمرکزم روی این موضوع است که بتوانیم در هر وزن و مسابقه ای که به میدان رفتیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

محسن نژاد درباره شرایط حضورش در مسابقات امیدهای جهان عنوان کرد:

مسابقات امیدها که ۲۰ روز بعد از جهانی بزرگسالان برگزار می شود و من هم امیدوارم با نظر کادرفنی بتوانم در این مسابقات شرکت و یک طلای دیگر را دشت کنم.

قهرمان جوانان جهان که پیش از این بارها در مصاحبه هایش برای برادر بزرگ ترش مهدی کری خوانده بود، درباره استرس مهدی هنگام کشتی هایش گفت:

با مهدی بیشتر شوخی می کنیم وگرنه ما در حد او نیستیم. ما کلا برای کشتی های یکدیگر استرس داریم و دقیقا من هم در زمان مسابقات مهدی چنین هیجان و استرسی دارم.

او درباره حضور ۴ برادر کشتی گیر در یک خانواده و وضعیت آن ها افزود:

اتفاقا حضور ۴ کشتی گیر در یک خانواده خوب است به خصوص در زمان کرونا که حریف تمرینی نبود، ما با یکدیگر تمرین می کردیم و نکته مثبتی بود.

دارنده مدال طلای جهان درباره شادی پس از قهرمانی و تقدیم مدال طلا به مادرش، گفت:

قبل از اینکه به مسابقات جهانی اعزام شوم، مادرم استرس زیادی داشت؛ کلا همیشه برای مسابقات هر ۴ نفر ما استرس دارد و دعا می کند که قبل از اعزام گفتم استرس نداشته باش، مطمئن باش طلا را می آورم و اسمت را فریاد می زنم که خداراشکر همین طور هم شد.

وی در پایان درباره حمایت ها و استقبال پس از قهرمانی، عنوان کرد:

حقیقتا ما به عشق مردم مسابقه می دهیم اما برخی مسئولان هم آمدند و وعده هایی دادند که باید ببینیم عملی می شود یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *