خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ادامه حاشیه ها در کشتی؛ دعوا و بزن بزن در لیگ برتر آزاد! (عکس و ویدیو)

محمد علی تبار -مهدی هاشمی- هادی حبیبی - عکاس مجتبی شورمیج
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

1 آذر 1402


ساعت :

۱۱:۴۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

در جریان رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد بار دیگر مسابقات با حاشیه همراه بود.


اختصاصی خانه کشتی– در هفته های اخیر مسابقات کشتی همواره با حاشیه گره خورده و رقابت ها با جنجال و درگیری همراه شده اند. از رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در شیراز، تا رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان در مازندران. در جدیدترین حاشیه هم روز گذشته در جریان رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و در دیدار تیم های بانک شهر و دانشگاه آزاد، اتفاقی ناخوشایند رخ داد.

در جریان نبرد وزن ۱۲۵ کیلوگرم بین مهدی هاشمی از بانک شهر و محمد علی تبار از دانشگاه آزاد، مهدی هاشمی با نتیجه ۵ بر ۰ پیروز شد اما در پایان کشتی یک حرکت تحریک آمیز از سوی او باعث تهییج هواداران روی سکوها و درگیری شد که صحنه های ناخوشایندی را رقم زد.

این اتفاق در حالی افتاد که بارها رسانه ها درباره عواقب چنین اقداماتی به فدراسیون کشتی و سازمان لیگ هشدار داده بودند اما به نظر می رسد رفتارهای سهل گیرانه فدراسیون کشتی و عدم تعیین مجازات های بازدارنده باعث ادامه چنین رفتارهایی شده و حالا باید دید ورود قاطعانه فدراسیون کشتی به این موضوع می تواند باعث کاهش این رفتارها شود یا همچنان قرار است فدراسیون کشتی و سازمان لیگ برخورد جدی نداشته باشند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *