خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ادامه درخشش عزتِ تمام نشدنی؛ دود از کنده بلند می شود (عکس)

عزت الله اکبری - عکاس مجتبی شورمیج
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

15 آبان 1402


ساعت :

۱۰:۴۹

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

عزت الله اکبری این روزها همچنان در لیگ برتر کشتی می درخشد.


اختصاصی خانه کشتی– وقتی در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ به فینال رسید و نایب قهرمان شد تا کشتی ایران بر بام دنیا بایستد، به او لقب عزت کشتی ایران را دادند؛ عزت الله اکبری با ظهور در دنیای کشتی نوید درخشش یک ستاره تمام عیار در وزن ۷۴ کیلوگرم را داد اما بدشانسی و یک تصادف بدموقع ترمز او را کشید.

اکبری پس از آن تصادف وحشتناک، دوباره به روی تشک برگشت و در مسابقات داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ قهرمان شد و ملی پوش ایران در جهانی ۲۰۱۸ بود. پس از آن اکبری یکی- دوبار اقدام به خداحافظی از کشتی کرد اما باز هم دل در گرو دایره طلایی داشت و در سال های اخیر همواره پای ثابت رقابت های داخلی و لیگ های کشتی بوده؛ جایی که اتفاقا او علی رغم همه مشکلات درخشش خوبی داشته و سال گذشته در ترکیب انبوه سازان هوتن کشتی های خوبی گرفت، در لیگ دسته اول امسال کاپیتان تیم صنایع غذایی معینی پور بود و یک تنه بردهای مختلفی را کسب کرد و حالا در لیگ برتر هم با تیم دانشگاه آزاد قرارداد دارد.

اکبری در هفته های اخیر در ترکیب دانشگاه آزاد مازندران هم عملکرد بسیار خوبی داشته و کشتی های خوبی برای این تیم گرفته است؛ این کشتی گیر جویباری در هفته نخست موفق شد در دیدار با ستارگان ساری، ۳ بر ۱ مجتبی اصغری را شکست دهد و در هفته سوم هم با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل امیدرضا سهیلی پیروز شد تا نشان دهد حالا حالاها قصد خالی کردن میدان را ندارد.

برچسب‌ها:
2 دیدگاه برای “ادامه درخشش عزتِ تمام نشدنی؛ دود از کنده بلند می شود (عکس)
  1. سید گفت:

    ماشاالله خدا پشت وپناهت پهلوان

  2. ایرانی ام گفت:

    ای والا عزت دمت گرم برادر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *