خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

از برنز جوانان جهان تا دوبنده بزرگسالان؛ پرواز بلند سهرابی به سوی سکوهای بلگراد (عکس)

امین کاویانی نژاد - دانیال سهرابی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

18 شهریور 1402


ساعت :

۱۸:۴۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

دانیال سهرابی یکی از پدیده های کشتی فرنگی ایران به دنبال درخشش در بین بزرگان دنیاست.


اختصاصی خانه کشتی– سال گذشته وقتی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار ویدیویی از درخشش دانیال سهرابی در مسابقات امیدهای جهان، از او به عنوان یک پدیده جدید در دنیای کشتی نام برد، کم تر کسی فکرش را می کرد او به این زودی مسافر مسابقات جهانی بزرگسالان شود.

ستاره تازه نفس کشتی فرنگی ایران سال گذشته به برنز جوانان جهان در بلغارستان رسید و بعد از آن در امیدهای جهان یک طلای شش دانگ را از حلقوم شیر بیرون کشید تا حسابی مورد تمجید کارشناسان قرار بگیرد.

در مقابل سجاد ایمن طلب دیگر مدعی این وزن، کار خود را با قهرمانی در کشور آغاز کرد و به نقره آسیا هم رسید، اما عملکرد خوب سهرابی و طلای او در تورنمنت رنکینگ مجارستان، باعث شد تا کادر فنی تصمیم به برگزاری یک انتخابی درون اردویی بین این دو نفر بگیرد. نهایتا سهرابی با برتری در دو کشتی از سه مبارزه مسافر بلگراد شد تا حالا برای بزرگان این وزن خط و نشان بکشد.

سال گذشته علی ارسلان، کشتی گیر ایرانی الاصل صربستان به طلای این وزن رسید و حالا این رقیب نام آشنا در کنار نفراتی از جمله غنی زاده از آذربایجان، نارک اوگانیان و سلچوک کان از ترکیه، ابراهیم غانم و روبرت فریتش می توانند یک مسیر سخت را برای سهرابی رقم بزنند؛ حالا باید پدیده تازه وارد کشتی فرنگی ایران می تواند در یک فاصله یک ساله از برنز جوانان جهان خود را به سکوی بزرگسالان جهان برساند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *