خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

از شایعه تا واقعیت؛ کتف یزدانی واقعا مصدوم است؟ (عکس)

حسن یزدانی
نویسنده:

خانه کشتی

تاریخ :

28 شهریور 1402


ساعت :

۱۰:۰۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

پس از نایب قهرمانی حسن یزدانی در مسابقات جهانی، صحبت‌هایی مبنی مصدومیت کتف او مطرح شد.


اختصاصی خانه کشتی– در جریان فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان، حسن یزدانی مغلوب دیوید تیلور شد؛ در واقع پرده ششم از نبرد حسن یزدانی و دیوید تیلور به نفع مرد آمریکایی تمام شد و نهمین مدال جهان و المپیک کاپیتان به رنگ نقره درآمد.

پس از پایان کشتی صحبت‌هایی مبنی بر مصدومیت کتف یزدانی مطرح شد تا جایی که علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی پس از مسابقه به یزدانی گفت:« هرکس کتف تو را داشت کشتی نمی‌گرفت».

با وجود این خیلی‌ها این موضوع را فرافکنی و بهانه برای سرپوش گذاشتن روی باخت یزدانی دانستند اما تصاویر و مستندات رسانه خانه کشتی، نشان می‌دهد کتف یزدانی مدت‌ها دچار مصدومیت بوده و او مدارک پزشکی خود را هم به دکتر کیهانی ارائه کرده.

یزدانی که از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شدید بود و در اردوها مصدوم شده بود، با نظر کادرپزشکی MRI داد و پس از آن مشخص شد آسیب دیدگی ناحیه کتف او شدید است؛ تا جایی که او در تمرینات روی کتف آسیب دیده خود فشار نمی‌آورد اما کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد که محبوبیت بالایی نزد هواداران دارد، با غیرت و همت خود و به عشق مردم به روی تشک رفت تا بار دیگر به مدال جهانی برسد و رکورد خود را به عنوان پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ایران ارتقا دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *