خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

قاسمی منجزی: حتی اگر برای المپیک انتخاب نشوم، حاضرم بمانم و به نماینده کشورم کمک کنم

امیر قاسمی منجزی- اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
نویسنده:

مجتبی شورمیج

تاریخ :

6 بهمن 1399


ساعت :

۰:۱۵

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

امیر قاسمی منجزی از شرایط اردوهای تیم ملی می گوید. 


خانه کشتیامیر قاسمی منجزی فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی گفت:

دو اردو را پشت سرگذاشتیم. با توجه به اینکه در دوران قرنطینه شرایط تمرینی مناسبی نداشتیم و اکثرا در پارک یا در منزل به صورت انفرادی تمرین می کردیم، آمادگی بدنمان حدود ۵۰ درصد بود. از این رو در اردوی اول تمرینات کم فشار بودند تا بدن بچه ها گرم شود و برای تمرینات پرفشار آماده شویم.

دارنده دو مدال طلای آسیا در گفتگو با خبرنگار خانه کشتی افزود:

در حال حاضر اردوی سوم شروع شده، از شروع  این اردو که آقای رسول جزینی به جمع ما اضافه شد، تمرینات ما سنگین وزن ها خیلی جدی تر می شود. ایشان به عنوان مربی سخت گیر و جدی شناخته شده اند و شرایط برای ما متفاوت خواهد بود. البته در اردوهای قبل آقای نظری حضور داشتند و با تمرینات خوبشان ما را به آمادگی مطلوبی رساندند.

قاسمی منجزی در خصوص عدم حضور در جام جهانی صربستان گفت:

خیلی دوست داشتم در جام جهانی کشتی بگیرم، ولی نظر کادر فنی با توجه به شرایط موجود این بود که دو نفر به این مسابقات اعزام شوند. خداراشکر شاهد کشتی های زیبایی از نمایندگان کشورمان بودیم. این مسابقات بیشتر جنبه تدارکاتی و آمادگی برای ما داشت و با عدم حضور در آن امتیاز خاصی را از دست ندادیم. چرا که مسابقات و تورنمنت های دیگری از جمله تورنمنت اوکراین و مسابقات آسیایی و گزینشی را نیز پیش رو داریم.

وی در خصوص شرکت در تورنمنت ها و همچینن برگزاری انتخابی خاطر نشان کرد:

صد البته که دوست دارم انتخابی برگزار شود. من اعتقادی در این مورد دارم که اگر فردی نتواند در کشور خودش اول شود، چگونه می تواند از پس رقبای خارجی بر بیاید؟ کشتی ورزشی است که همیشه باید آماده باشی. نباید گفت که من قهرمان جهان و المپیک بودم. برای حضور در المپیک اسم و رسم و مدال ملاک نیست و باید از آمادگی کامل روحی و جسمی و تمرینات بالایی برخوردار باشیم تا به هدفمان برسیم. با این حال هر مربی شگرد خاصی برای انتخاب کردن نفرات تیم خود دارد. عقیده بعضی ها شرکت در تورنمنت ها و نظر بعضی نیز برگزاری انتخابی است. ما هم مطیع کادر فنی و قوانین وضع شده آن ها هستیم و برای موفقیت و رسیدن به هدفمان تلاش می کنیم. ان شاالله خدا کمک کند و هرکسی که آماده و برتر است راهی این مسابقات شود و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورد. بنده هم برای المپیک چه انتخاب شوم چه نشوم تا زمانی که کادر فنی به من نیاز داشته باشند مثل سال های گذشته می ایستم و به نفر برتر وزنم کمک و از او حمایت می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *