خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

انتقاد تند حاجی علیف از مسئولان ورزش آذربایجان؛ قهرمان جهان به سیم آخر زد!

حاجی علیف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

12 دی 1402


ساعت :

۱۹:۴۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

قهرمان پرافتخار کشتی آزاد آذربایجان از مسئولان ورزش این کشور انتقاد کرد.


اختصاصی خانه کشتیحاجی علیف، ستاره نامدار کشتی آزاد آذربایجان و دارنده یک نقره و یک برنز المپیک، از مسئولان ورزش کشورش به دلیل عدم دعوت از او برای دیدار با رئیس جمهور این کشور، انتقاد کرد.

دارنده سه مدال طلای جهان طی روزهای گذشته در صفحات شخصی خود عنوان کرد که سال گذشته م برای چهارمین بار قهرمان اروپا شده و با قهرمانی در مسابقات نظامیان جهان، خورجین مدال هایش را پربار تر کرد. با وجود این حاجی علیف معتقد است وزارت ورزش کشورش ناعادلانه او را نادیده گرفته و نامش را در بین ۱۰ ورزشکار برتر این کشور در سال ۲۰۲۳ قرار نداده است. او همچنین از عدم حضور در بین ورزشکارانی که با الهام علی اف رئیس جمهور این کشور دیدار کرده اند، انتقاد کرد.

حاجی علیف در این باره گفت:

قطعا رئیس جمهور از دیدن من در آن مراسم خوشحال می شد، اما من با این که جوایز زیادی کسب کرده ام از حضور در این دیدار تاریخی محروم شدم. با این حال من تلاش می کنم تا در ادامه باز هم پیروزی های جدیدی را به ارمغان آورم و هدفم هم قهرمانی المپیک است.

علیف طی روزهای گذشته هم در صفحه اینستاگرام خود از اعتماد و حمایت مردم کشورش تشکر کرده بود.

آزادکار مطرح آذربایجان با سابقه کسب یک نقره و یک برنز المپیک، سه طلای جهان، ۴ طلا، یک نقره و یک برنز اروپا و کوله باری از مدال های بین المللی جزو پرافتخارترین کشتی گیران تاریخ این کشور محسوب می شود که این روزها آماده حضور در سومین المپیک خود یعنی ۲۰۲۴ پاریس می شود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *