خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

اولین محک جدی روس ها با گاتسالوف در ایران؟

حاجی مراد گاتسالوف - میخاییل مامیاشویلی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

30 آذر 1401


ساعت :

۱۸:۱۶

منبع:

تسنیم

با توجه به حضور تیم ایران در لیگ پادوبنی، باید دید روس ها در جام باشگاه های جهان حاضر می شوند یا خیر.


خانه کشتی– باوجود محرومیت روس‌ها از شرکت در مسابقات رسمی و بین‌المللی، فدراسیون کشتی این کشور تصمیم به برکناری جامبولات تدیف سرمربی کارکشته و موفق خود گرفت که نزدیک به دو دهه هدایت تیم ملی کشتی آزاد این کشور را برعهده داشت و هیچ افتخاری نبود که روس‌ها با این مربی تجربه‌اش نکرده باشند.

حاجی‌مراد گاتسالوف قهرمان خوشنام و پرآوازه کشتی روسیه جایگزین تدیف شد و لیگ پادوبنی اولین رقابتی بود که تیم منتخب روسیه همراه با گاتسالوف تجربه‌اش کرد.

میدانی که میزبان اصلی‌اش روس‌ها بودند که قصد داشتند در ایام محرومیت در شرایط مسابقه قرار بگیرند. تیم ایران هم با رضا اطری، یونس امامی، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع در این رقابت‌ها شرکت کرد که با سه شکست و یک پیروزی در سنگین وزن به کار خود خاتمه داد.

بعد از حضور کشتی‌گیران ایرانی در لیگ پادوبنی، باید دید روس‌ها هم متقابلا در مسابقات باشگاه‌های جهان که بهمن ماه قرار است در تهران برگزار شود، شرکت خواهند کرد؟

این رقابت‌ها قرار است با شرکت سه تیم داخلی و سه تیم خارجی برگزار شود. در مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد هم ۸ کشتی‌گیر روس حضور داشتند و سه تیم ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های جهان نیز اجازه جذب سه کشتی‌گیر خارجی را در این رقابت‌ها دارند.

بنابراین حتی اگر گاتسالوف کشتی‌گیرانش را به ایران نیاورد، قطعا چندین روس در قالب تیم‌های ایرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *