خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

بازگشت نایب قهرمان جهان؛ علیرضا کریمی، برخاسته از گور (عکس)

علیرضا کریمی- امیرحسین فیروزپور
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

12 اسفند 1400


ساعت :

۱۵:۲۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

علیرضا کریمی، کشتی گیر عنوان دار کشورمان با قهرمانی در وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات انتخابی جام تختی، بازگشت خوبی به دایره طلایی داشت.


اختصاصی خانه کشتیبی شک علیرضا کریمی، یکی از استعدادهای ناب کشتی ایران است که در سال های اخیر می توانست مدال های بیشتری را به ویترین افتخاراتش اضافه کند، اما مصدومیت و در ادامه دوری مقطعی از تشک کشتی، باعث شد این کشتی گیر خوش استایل مدتی روند نزولی را طی کند. با این وجود، او در مسابقات انتخابی جام تختی کشتی های خوبی به نمایش گذاشت و به نوعی حضور دوباره خودش در دایره طلایی را اعلام کرد.

این آزادکار البرزی که مدال نقره و برنز جهان را در کارنامه داد، در المپیک ریو نماینده ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم بود و پس از آن وقتی در انتخابی المپیک توکیو نتوانست دومین بار به تیم المپیک ایران راه یابد، از کشتی دور شد و حضور پر رنگی در میادین نداشت.

نائب قهرمان جهان در لیگ عضو تیم شرکت داروسازی سهند ارس بود که در وزن ۹۲ کیلوگرم مقابل امیرحسین فیروزپور از عضو تیم فولادین ذوب آمل شکست خورد. او در رقابت‌های قهرمانی کشور در گرگان هم غیبت داشت. 

حالا کریمی، با قهرمانی در وزن ۸۶ کیلوگرم سهمیه جام تختی را رزرو کرده و مطمئنا می تواند روند خوبش را ادامه داده و بازگشتی شایسته به دایره طلایی داشته باشد. بازگشتی هیجان انگیز، و رقابتی مهیج با مدعیان ۸۶ کیلوگرم.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *