خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

بازی های آسیایی هانگژو؛ کشتی فرنگی بدون طلا در ۴ وزن؛ دو نقره و یک برنز برای شاگردان رنگرز

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

12 مهر 1402


ساعت :

۱۵:۱۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

کشتی فرنگی ایران در ۴ وزن اول بازی های آسیایی به ۳ مدال رنگارنگ رسید.


خانه کشتی– صبح امروز با آغاز رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی ۲۰۲۲، ۴ فرنگی کار ایران در اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم به روی تشک رفتند که میثم دلخانی در ۶۰ کیلوگرم حذف شد، دانیال سهرابی در ۶۷ کیلوگرم به رده بندی رفت، و امین کاویانی نژاد و ناصر علیزاده در اوزان ۷۷ و ۸۷ فینالیست شدند. در پایان رقابت های این ۴ وزن، شاگردان حسن رنگرز به دو نقره و یک برنز رسیدند.

نتایج کامل فرنگی کاران به شرح زیر است؛

۶۷ کیلوگرم؛ دانیال سهرابی

دانیال سهرابی ابتدا با نتیجه ۵ بر ۲ یونگ جین رو از کره شمالی را شکست داد و در مرحله بعد موفق شد در یک کشتی زیبا، ۹ بر ۰ هانسو ریو از کره جنوبی را کنار بزند، سهرابی در نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب میرژان شرماخانبت از قزاقستان شد و به رده بندی رفت. سهرابی در رده بندی با برتری ۳ بر ۲ مقابل لی لی از چین به مدال برنز رسید.

۷۷ کیلوگرم؛ امین کاویانی نژاد

کاویانی نژاد در کشتی اول خود موفق شد ۹ بر ۳ از سد کیم هیون وو، قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی بگذرد. او در دیدار دوم ۵ بر ۳ دلشاد اومون‌گلدیف از ازبکستان را برد و با پیروزی ۱ بر ۱ مقابل لیو از چین، به فینال رسید. او در فینال با آکژول محمودف قهرمان جهان از قرقیزستان کشتی گرفت و با شکست ۱ بر ۱ به مدال نقره رسید.

محمودف در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در فینال مغلوب محمدعلی گرایی شد.

۸۷ کیلوگرم؛ ناصر علیزاده

علیزاده ابتدا ۷ بر ۱ آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را برد و در دور بعد ۷ بر ۱ عظیم آناممدوف از ترکمنستان را کنار زد و در نیمه نهایی با پیروزی ۵ بر ۱ مقابل سونیل کومار از هند به فینال راه یافت. علیزاده در فینال با جالگاسبای بردی موراتوف از ازبکستان کشتی گرفت و با شکست ۷ بر ۴ به مدال نقره دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *