خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

بازی های آسیایی هانگژو؛ ۲ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی کاران؛ دوئل کاویانی با غول قرقیز

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

12 مهر 1402


ساعت :

۸:۱۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۴ وزن اول بازی های آسیایی در آستانه کسب دو طلا و یک برنز قرار دارد.


خانه کشتی–  در ادامه بازی های آسیایی هانگژو، بالاخره کشتی گیران روی تشک رفتند و ملی‌پوشان ۴ وزن‌ اول کشتی فرنگی با رقبای خود سرشاخ شدند که حاصل کار آن ها صعود دو ملی پوش به فینال و حضور یک کشتی گیر در رده بندی بود.

نتایج کامل فرنگی کاران ۴ وزن اول؛

۶۰ کیلوگرم؛ میثم دلخانی

قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱، در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۲ سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. او در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آیدوس سلطان‌گالی از قزاقستان ۴ بر ۲ شکست خورد و با شکست این حریف در نیمه نهایی، از جدول مسابقات حذف شد.

۶۷ کیلوگرم؛ دانیال سهرابی

دانیال سهرابی ابتدا با نتیجه ۵ بر ۲ یونگ جین رو از کره شمالی را شکست داد و در مرحله بعد موفق شد در یک کشتی زیبا، ۹ بر ۰ هانسو ریو از کره جنوبی را کنار بزند، سهرابی در نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب میرژان شرماخانبت از قزاقستان شد و به رده بندی رفت.

۷۷ کیلوگرم؛ امین کاویانی نژاد

کاویانی نژاد در کشتی اول خود موفق شد ۹ بر ۳ از سد کیم هیون وو، قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی بگذرد. او در دیدار دوم ۵ بر ۳ دلشاد اومون‌گلدیف از ازبکستان را برد و با پیروزی ۱ بر ۱ مقابل لیو از چین، به فینال رسید. او در فینال باید با آکژول محمودف قهرمان جهان از قرقیزستان مبارزه کند. محمودف در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در فینال مغلوب محمدعلی گرایی شد.

۸۷ کیلوگرم؛ ناصر علیزاده

علیزاده ابتدا ۷ بر ۱ آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را برد و در دور بعد ۷ بر ۱ عظیم آناممدوف از ترکمنستان را کنار زد و در نیمه نهایی با پیروزی ۵ بر ۱ مقابل سونیل کومار از هند به فینال راه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *